Oszczędzaj czas - utwórz regułę, która będzie automatycznie zarządzała obsługą Klientów w Twoim sklepie internetowym.

System reguł to nowy trend w sklepach internetowych. Dzięki niemu możemy zautomatyzować niektóre procesy, które mają miejsce w sklepie internetowym. Takie rozwiązanie oznacza dla Sprzedawców mniejszy nakład pracy oraz dużą oszczędność czasu. Wystarczy raz skonfigurować regułę, aby w ten sposób znacznie ułatwić sobie zarządzanie sklepem.

Reguły powiadomień Klientów
PANEL ADMINISTRACYJNY REDCART - TWORZENIE NOWEJ REGUŁY

Pierwszy z systemów reguł przygotowany został z myślą o obsłudze wiadomości powiadamiających Klientów sklepu o zamówieniach oraz zmianie ich statusu. Do wyboru mamy następujące ustawienia:

  • status zamówienia
  • rodzaj wysyłki,
  • rodzaj płatności,
  • grupa klientów,
  • liczba dni, po upływie których ma się wykonać reguła,
  • szablon e-mail,
  • częstotliwość wykonania reguły.

Na podstawie powyższych opcji możemy przygotować dowolną konfigurację. Aby dokładniej zobrazować przydatność oraz działanie reguł posłużymy się przykładem. Tworzymy nową regułę do obsługi powiadomień. Załóżmy, że posiadasz w swoim sklepie internetowym status zamówienia "Transakcja zakończona". Konfigurujemy regułę dla rodzaju wysyłki "Przesyłka kurierska", następnie wybieramy rodzaj płatności "Przelew na konto bankowe" i określamy której grupy klientów będzie dotyczyła utworzona przez nas reguła - zakładamy, że będą to wszyscy klienci z naszego sklepu, wybieramy zatem "dowolne". Również przy polu rodzaj wysyłki oraz rodzaj płatności możemy zastosować regułę do dowolnej opcji. W kolejnym polu możemy określić czas, po upływie którego ma wykonać się reguła oraz przypisujemy do niej dowolny szablon e-mail. Możesz również określić czy utworzona reguła będzie stosowana codziennie czy chcesz wykonać ją jednorazowo. Zakładamy, że reguła ma być stosowany przez cały czas - wybieramy "codziennie". W wyniku takiej konfiguracji otrzymujemy następujące działanie:

Nasza nowo utworzona reguła będzie uruchamiana "codziennie" w przypadku wszystkich zamówień o statusie "Transakcja zakończona" zawsze, gdy "dowolny" klient ze sklepu internetowego zdecydował się na "Przesyłkę kurierską" i dokonał "Przelewu na konto bankowe". Wiadomości wysyłane będą po upływie "X" dni, korzystając z wybranego szablonu wiadomości e-mail.

Tworzenie dowolnego szablonu e-mail
PANEL ADMINISTRACYJNY REDCART - Tworzenie dowolnego szablonu e-mail

Proszę pamiętać, że wybrane przez nas opcje w powyższym przykładzie służą jedynie przekazaniu idei reguł. Poprawnie przygotowana reguła to ogromna oszczędność czasu. Dzięki nim sklep internetowy RedCart wspiera prawidłowy przebieg transakcji w sklepie i przejmuje obsługę Klienta.