Doskonale rozumiemy potrzeby handlu internetowego, tym bardziej jeśli mowa o sprzedaży międzynarodowej. W związku z tym wprowadzamy kolejną bardzo przydatną opcję, a mianowicie możliwość personalizacji sklepu internetowego w zależności od wybranej wersji językowej. Dla Sprzedawców korzystających z wersji językowych udostępniona została nowa opcja umożliwiająca wyświetlanie sklepu w różnych szatach graficznych dla poszczególnych języków. Dodatkowo, dla każdej z wersji językowych istnieje możliwość konfiguracji opcji wyświetlanych na stronie t.j. logo, nagłówek, elementy nagłówka (wyszukiwarka, użytkownicy online itp.)



Wprowadzone rozwiązanie to kolejny krok wspomagający zagraniczną ofensywę realizowaną w tym roku przez spółkę. Specyfika poszczególnych rynków zagranicznych wymaga dostosowania sklepu lub jego modyfikacji. Oprogramowanie sklepu RedCart umożliwia dopasowanie sklepu do rynku docelowego.