W 2010 roku oprogramowanie sklepów internetowych RedCart.pl rozbudowane zostało o nowatorskie narzędzie do promocji produktów w sklepie. Opcja „HIT CENOWY” daje możliwość niespotykanej prezentacji produktu objętego promocją. Poza ustaleniem ceny promocyjnej wybranego produktu, określamy datę i godzinę końca promocji. Na stronie głównej sklepu oraz na karcie wybranego produktu pojawia się duży zegar odmierzający czas pozostały do końca promocji. Dzięki tej nowatorskiej formie promocji możemy w szczególny sposób wyróżnić produkt lub kilka produktów oferowanych w sklepie. Motyw zegara odmierzającego czas do końca promocji to doskonałe narzędzie marketingowe, które wpływa na podejmowane decyzje zakupowe Klientów odwiedzających sklep internetowy i zwiększa ilość sprzedawanych produktów.


Wprowadzona zmiana umożliwia zdefiniowanie listy Hitów Cenowych, które będą wyświetlały się w sklepie w określonej kolejności. Tworząc jeden HIT CENOWY możemy wskazać kolejkę produktów, które będą wyświetlane po zakończeniu danej promocji. W ten sposób można zaplanować długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem Hitów Cenowych. Produkty objęte promocją wyświetlają się automatycznie jeden po drugim wg daty zakończenia promocji.