Odpowiednio przygotowane narzędzia marketingowe powinny skutecznie wspierać Sprzedawców w prowadzonych przez nich działaniach promocyjnym. Z tym większą przyjemnością informujemy, że lista dotychczasowych opcji została rozbudowana o nowy element, a mianowicie PRZEDZIAŁY CENOWE. Nowa opcja umożliwia utworzenie zależności pomiędzy ceną produktu a ilością sprzedawanych sztuk np. cena jednostokowa produktu A przy sprzedaży 1 szt. wynosi 10zł, przy 3szt. 8zł, przy 5 szt. 5zł itd.

Przedziały cenowe można tworzyć podczas dodawania lub edycji produktu w zakładce CENY I PODATKI, poprez aktywację opcji Włącz przedziały cenowe dla produktu.

Możliwe jest także utworzenie szablonów przedziałów cenowych. Opcja dostępna jest w zakładce PRODUKTY I KATEGORIE > GRUPY CENOWE > PRZEDZIAŁY CENOWE (przycisk). Przedziały cenowe w szablonach definiowane są w postaci % zniżki lub zwyżki dla produktu. Przy definiowaniu przedziału w produkcie system automatycznie przeliczy ceny wg wybranego szablonu.

Dodatkowo przy produktach ze zdefiniowanymi przedziałami cenowymi mogą Państwo wyświetlić informację o możliwym rabacie. Opcję należy włączyć w zakładce USTAWIENIA > PODSTAWOWE USTAWIENIA > WYŚWIETLANIE PRODUKTÓW > Włączyć opcję: Włącz informacje o rabatach dla produktów.

Przedziały cenowe definiowane są w oparciu o wartość brutto produktów.