Jeszcze tylko 11 dni pozostało do akcji "Dzień Darmowej Dostawy". Dokładnie 30 listopada 2011 rusza druga edycja DDD. Podobnie jak w ubiegłym roku RedCart.pl jest Partnerem tej akcji. 


Celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Akcja ma na celu także zachęcenie sklepów do oferowania Konsumentom elastycznych form dostawy, co wpłynie pozytywnie na popularyzację oraz intensyfikację e-zakupów.


Korzyści dla Konsumentów

Konsument, który złoży zamówienie 30 listopada 2011 roku w sklepach objętych akcją, nie ponosi kosztów dostawy towaru. Zasada ta obejmuje wszystkie zamówienia, bez względu na dostępność towaru, wybrany sposób płatności, metodę wysyłki czy wartość zamówienia. 

Konsument ma szansę się przekonać, że e-zakupy są bardzo wygodne, bezpieczne, a zamówienie może być dostarczone w krótkim terminie i w dogodny dla Konsumenta sposób. Atrakcyjny termin i formuła akcji sprawiają, że wielu Konsumentów rozważy w tym dniu zakup prezentów mikołajkowych i bożonarodzeniowych, co z pewnością przyczyni się do jeszcze większego powodzenia akcji.


Korzyści dla sklepów internetowych

Sklepy biorące udział w akcji mogą:

  • zwiększyć sprzedaż
  • zaistnieć medialnie
  • przekonać do siebie nowych Klientów.


Podczas pierwszej edycji Dnia Darmowej Dostawy sklepy internetowe notowały duże wzrosty liczby odwiedzin oraz zamówień. W tym roku chcemy powtórzyć ten efekt.


Zapraszamy wszystkie sklepy internetowe do udziału w aukcji, która jest doskonałym sposobem na promocję swojego e-biznesu. Sklepy można zgłaszać na stronie Organizatora 
www.dziendarmowejdostawy.pl