Wielu klientów RedCart.pl korzysta z możliwości jakie daje integracja z hurtowniami. Jako platforma sklepów internetowych udostępniamy obecnie jedną z najbogatszych ofert hurtowni online. Jakie są zalety takiej formy współpracy? Jak spowodować, by nasza oferta wyróżniała się spośród innych, podobnych? Oto kilka podstawowych wskazówek.


Dzięki funkcjonalnemu oprogramowaniu zyskujesz wiele czasu, gdyż nie musisz martwić się wieloma istotnymi aspektami związanymi ze sprzedażą, m.in. magazynowaniem i wystawianiem produktów, czy też aktualizacją stanów magazynowych. Tym samym, Twoja uwaga powinna skupić się na innej, niezwykle ważnej kwestii – jest nią marketing.


Na sukces sklepu internetowego składa się wiele czynników. Przemyślana oferta produktowa oraz odpowiednia cena nie zagwarantują Ci setek odwiedzin. Potrzebujesz czegoś, co spowoduje, że Twój sklep wyróżni się spośród innych. Najlepszym sposobem do uzyskania takiego efektu jest odpowiednia wizualizacja. Sprzedawcy różnią się od siebie, tak jak różnią się wnętrza ich sklepów – zasada ta obowiązuje zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Inwestycja w indywidualną kreację graficzną pozwala nadać Twojej witrynie niepowtarzalny charakter, zaskoczy konkurencję i wzbudzi zaufanie konsumenta. Rozpoznawalny logotyp, niestandardowa prezentacja produktów, dopasowana kolorystyka, czy większe zdjęcia oferowanych towarów – to wszystko ułatwia klientom podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu. Pamiętaj, że zwiększenie sprzedaży to często polityka małych kroków, oparta na budowaniu stabilnej marki.


Warto również poświecić czas na dokonanie zmian w opisach produktów, które pochodzą z automatycznych integracji. Jako jedni z wielu klientów danej hurtowni możesz wybić się spośród innych unikalnymi tekstami. Takie działania umożliwią lepszą optymalizację, a w efekcie końcowym wpłyną na pozycjonowanie Twojego sklepu.


Dopełnieniem e-biznesu, zgodnie z najnowszymi trendami w e-handlu, może być całkowicie kompatybilna, mobilna wersja sklepu. Korzystanie z tabletów czy smartphon'ów staje się coraz bardziej popularne, a robienie zakupów online nie musi odbywać się w domowym zaciszu. Takie rozwiązanie pozwala na zakup wszędzie – w autobusie, w pociągu, w kolejce do lekarza. Zatem m-commerce to jeszcze większa szansa na wzrost sprzedaży. Warto zainwestować w dostosowanie wersji mobilnej do designu pełnej wersji sklepu. Wówczas nasz dynamiczny klient rozpozna grafikę i zyska pewność, że dotarł we właściwe miejsce.


Jeśli zatem korzystasz z integracji – zainwestuj w swój sklep! Dostosuj go do najnowszych trendów e-commerce i zaskocz konkurencję. Wszystkie usługi graficzne możesz zamówić poprzez nasz Panel Administracyjny (zakładka CENTRUM WIEDZY - ZGŁOSZENIA).


Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej oferty znajdziesz w naszym cenniku