Święta, okoliczności oraz inne okazje to doskonała okazja, aby wykorzystać dostępne w sklepie internetowym narzędzia marketingowe. Wielkimi krokami zbliża się Dzień Dziecka, który niezmiennie cieszy się ogromną popularnością. Oto właściwie ostatni moment na to, by skorzystać z dostępnych w Panelu Administracyjnym opcji marketingowych. Gro codziennych obowiązków powoduje, że wielu Klientów zakup prezentu pozostawia na ostatnią chwilę. Na co Sprzedawca powinien zwrócić szczególną uwagę oraz jakie narzędzia uruchomić by trafić do swego Klienta?


Newsletter
to pierwsze słowo klucz w tej sytuacji. Każdy zapisany do naszej subskrypcji Klient powinien dostać wiadomość, w treści której przypominamy o danym święcie oraz o zaplanowanych promocjach, czy wyprzedażach. Te rozplanuj rozsądnie, jednak nie zapomnij jeszcze o wzbogaceniu ich hitem lub szałem cenowym. Oferty ograniczone czasowo mobilizują Kupujących do szybkich decyzji, a ich dobre rozłożenie w dłuższej perspektywie prowokuje do regularnych odwiedzin na stronie Twojego sklepu.


Co więcej, musisz mieć pewność, że przesyłka dotrze do celu na czas! Zaufany Kurier to podstawowa kwestia przy zakupach dokonywanych na tzw. ostatnią chwilę. Upewnij się, że czas realizacji zamówienia jest dobrze widoczny na karcie produktu. Udostępnij też możliwie największą liczbę płatności za towar, łącznie z opłatą przy odbiorze.


Na koniec zadbaj o odpowiedni wygląd strony głównej sklepu. Stwórz lub zamów okazyjny baner reklamowy, który potwierdzi ofertę z newslettera. Nie pozwól na to, by Klient długo poszukiwał ciekawej oferty – wskaż mu najlepsze z możliwych opcji.


Powyższe narzędzia znajdziesz w Panelu Administracyjnym swojego sklepu RedCart, w zakładkach Marketing oraz Wygląd sklepu:

• Newsletter (zakładka Marketing → Newsletter)

• Promocje i wyprzedaże (zakładka Marketing → Promocje i wyprzedaże)

• Hit / Szał cenowy (zakładka Wygląd sklepu → Strona główna → Dodaj: hit cenowy/szał cenowy)

• Baner (zakładka Wygląd sklepu → Strona główna → Dodaj: banery)