Zasada jest jedna. Trzeba być obecnym...obecnym w sieci! Wszyscy Ci, których zajmuje sprzedaż w tradycyjnym sklepie stacjonarnym powinni rozszerzyć swą działalność o sklep w Internecie. Podstawowe zalety takiego rozwiązania są doskonale znane – e-handel pozbawia nas ograniczeń narzuconych przez czynniki niezależne od nas, takie jak chociażby czas i miejsce.


Siłą Internetu są ludzie. Nasza aktywność w tej materii nieustannie wzrasta. Dzięki różnorodnym kanałom komunikacji możemy jednego wieczoru spotkać niezliczoną ilość osób, zobaczyć imponującą liczbę sklepów oraz stron www. Wszystko to możliwe jest również dzięki genialnej instytucji portali społecznościowych, które odgrywają coraz większą rolę przy okazji wszelkich działań marketingowych.


W każdym sklepie RedCart.pl istnieje możliwość automatycznego przekierowania użytkownika na jego konto w jednym z sześciu najpopularniejszych portali, w tym Facebooka, Twittera, czy też MySpace. Służą do tego ikony zamieszczone w stopce sklepu, które w łatwy i wygodny sposób pozwalają na rozpowszechnienie informacji o ciekawym sklepie w gronie bliskich znajomych.



Ponadto, sam sklep powinien mieć swoją stronę np. na Facebooku do której prowadzi widget graficzny lub pageflip. Odpowiednio zachęcony i zadowolony Klient bez namysłu „polubi” Twój sklep i zechce śledzić jego losy. Znanego już newslettera wesprzyj informacją dodaną na portalu, zachęć Klientów konkursem lub ciekawym rabatem. Każdy kolejny, symboliczny „kciuk w górę” to dobry znak dla pozostałych i zachęta na przyszłość! Mała rzecz, a cieszy...


A czy To polubiłeś już RedCart.pl?

Odwiedź nasz profil RedCart w serwise Facebook