8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #2
Sprawdź czy Twój sklep internetowy jest optymalnie przygotowany pod wyszukiwarkę Google. Przeczytaj poradnik i zobacz jak możesz poprawić widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania.
Zapraszamy na kolejną część poradnika poświęconego poprawie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania Google.
Wskazówka #2: title dla stron kategorii i podkategorii
Dla kategorii proponuję zastosować podobną składnię, jak w przypadku strony głównej (patrz: wskazówka #1 – wzorzec 1). Będą tutaj oczywiście pewne różnice:
1. W przypadku kategorii możesz nie podawać nazwy sklepu. Nazwa sklepu może mieć znaczenie dla title strony głównej, natomiast dla stron kategorii i podkategorii - już nie.
2. Warto dodać miasto, jednak wrzuć je na koniec tytułu.
3. Użyj w title frazy kluczowej, która jest nazwą kategorii (np. „komputery stacjonarne”).
4. Rozważ dodanie fraz, na które chcesz wypozycjonować daną kategorię. Przykłady title dla kategorii w sklepie:
Laptopy, notebooki Kraków
Laptopy, notebooki – sklep internetowy w Krakowie
Komputery stacjonarne – sklep komputerowy online
Dla title podkategorii obowiązują podobne zasady, jak dla kategorii. Oczywiście używamy frazy kluczowej (lub fraz kluczowych) znajdujących się w nazwie danej podkategorii:
Laptopy Dell – sklep komputerowy Kraków
Można w title podkategorii umieścić nazwę kategorii nadrzędnej – jako drugi człon:
Laptopy Dell – Laptopy, notebooki Kraków
Ustawienia tytułu stron kategorii i podkategorii dokonać można edycję wybranej kategorii - PRODUKTY I KATEGORIE - KATEGORIE - sekcja SEO
Źródło: mensis.pl