Strona główna Blog Marketing i promocja

8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #2

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Sprawdź czy Twój sklep internetowy jest optymalnie przygotowany pod wyszukiwarkę Google. Przeczytaj poradnik i zobacz jak możesz poprawić widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania.

Zapraszamy na kolejną część poradnika poświęconego poprawie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania Google.


Wskazówka #2: title dla stron kategorii i podkategorii

Dla kategorii proponuję zastosować podobną składnię, jak w przypadku strony głównej (patrz: wskazówka #1 – wzorzec 1). Będą tutaj oczywiście pewne różnice:

1. W przypadku kategorii możesz nie podawać nazwy sklepu. Nazwa sklepu może mieć znaczenie dla title strony głównej, natomiast dla stron kategorii i podkategorii - już nie.
2. Warto dodać miasto, jednak wrzuć je na koniec tytułu.
3. Użyj w title frazy kluczowej, która jest nazwą kategorii (np. „komputery stacjonarne”).
4. Rozważ dodanie fraz, na które chcesz wypozycjonować daną kategorię. Przykłady title dla kategorii w sklepie:


Laptopy, notebooki Kraków
Laptopy, notebooki – sklep internetowy w Krakowie
Komputery stacjonarne – sklep komputerowy online


Dla title podkategorii obowiązują podobne zasady, jak dla kategorii. Oczywiście używamy frazy kluczowej (lub fraz kluczowych) znajdujących się w nazwie danej podkategorii:

Laptopy Dell – sklep komputerowy Kraków


Można w title podkategorii umieścić nazwę kategorii nadrzędnej – jako drugi człon:

Laptopy Dell – Laptopy, notebooki Kraków


Ustawienia tytułu stron kategorii i podkategorii dokonać można edycję wybranej kategorii - PRODUKTY I KATEGORIE - KATEGORIE - sekcja SEO


Źródło: mensis.pl

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja