8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #3
Przed nami kolejna część wskazówek dotyczących lepszej optymalizacji znacznika "title"
Wskazówka #3: title dla stron produktów
Tutaj proponuję następującą składnię: słowo kluczowe (np. „laptop”) + nazwa produktu (np. „Dell M5040) + nazwa kategorii (np. „laptopy Dell).
Przykład: Dell M5040 – laptopy Dell
Funkcjonalność pozwalająca na zmianę tytułów stron produktów dostępna jest przy edycji produktu w zakładce SEO.
Wskazówka #4: title dla stron statycznych (informacyjnych)
Moja propozycja dla title podstron w sklepie internetowym to: fraza opisująca daną podstronę + powtórzenie całości lub fragmentu title strony głównej.
Przykłady:
Jak kupować?-sklep Senio.pl - telefony dla seniorów
Opinie Klientów - sklep Senio.pl - telefony dla seniorów
Dla stron generowanych dynamicznie (typu promocje, nowości, wyprzedaż) postępujemy analogicznie:
Nowości - sklep komputerowy www.Sferis.pl
System tworzenia stron informacyjnych WYGLĄD SKLEPU - STRONY INFORMACYJNE posiada sekcję SEO, gdzie możliwe jest określenia tytułu strony.
Źródłó: mensis.pl