8 wskazówek dla lepszej optymalizacji znacznika "title" #5
Kolejna, ostatnia już część z cyklu lepszej optymalizacji znacznika "title" w sklepach internetowych. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przełożą się na efekty w postaci zwiększenia ilości Klientów.
Wskazówka #7: Słowa (i frazy) z tytułu powinny znaleźć się w treści danej podstrony
Pamiętaj, że title (czyli tytuł) ma opisywać zawartość danej podstrony. Zatem frazy kluczowe z tytułu powinny pojawić się (chociaż jeden raz) w treści podstrony. Jest to bardzo często zaniedbywany element optymalizacji serwisów internetowych, a ma on niebagatelne znaczenie dla widoczności strony w wyszukiwarkach.
Wskazówka #8: Staraj się nie powtarzać wyrazów w tytule
Stosuj odmianę, liczbę pojedynczą i mnogą oraz synonimy. Możesz powtórzyć słowo lub frazę kluczową 2-krotnie w tytule. Jednak zawsze oddzielaj powtarzane słowa / frazy innymi wyrazami. Czyli:
błędnie:Telefony – telefony dla seniorów
poprawnie: Telefony – tanie telefony dla seniorów
Optymalne jest stosowanie w tytułach:
• odmiany: telefon, telefonem,
• liczby pojedynczej i mnogiej: telefon, telefony,
• synonimów: telefon, komórka.
Dzięki temu:
• unikasz powtarzania identycznych słów / fraz kluczowych,
• nasycasz title frazami kluczowymi powiązanymi z tematyką strony,
• urozmaicasz tytuł dla użytkownika.
To tyle w kwestii szybkich porad optymalizacji tytułów w e-sklepie. Jest jedna wspólna cecha, która charakteryzuje wymienione przeze mnie rady: można błyskawicznie je zaimplementować. Zrób to jak najszybciej i obserwuj, jakie efekty przyniosą te zmiany. Powodzenia.