Jeżeli nadal zastanawiasz się nad tym, kiedy rozpocząć swój własny e-biznes, lub też w którym momencie zmienić oprogramowanie na bardziej funkcjonalne, to nie trać więcej czasu! Oto przed Tobą ostatni moment na to, by spokojnie zorganizować sprzedaż  w RedCart.pl jeszcze przed najlepszym okresem sprzedażowym w roku!


Rok kalendarzowy jest wyraźnie podzielony na sezony sprzyjające poszczególnym branżom. Wiosna, lato, jesień, zima – każdy Sprzedawca wskaże najlepszy dla niego czas, w którym zauważa znaczący wzrost sprzedaży. Jest jednak taki okres w roku, na który wszyscy czekają. Niezależnie od asortymentu Twojego obecnego lub przyszłego sklepu okres przedświąteczny to doskonały czas dla e-handlu.


Dlaczego?

Kilka faktów jest szczególnie optymistycznych. Po pierwsze, nieustanie wzrasta zaufanie konsumentów do e-sklepów. Każdego roku rośnie liczba osób, które robią zakupy w sieci.  Wraz z biegiem czasu większe doświadczenie powoduje, że coraz lepiej wiemy jak i gdzie dokonywać wirtualnych zakupów. Współczesne tempo życia jest tak intensywne, że zakupy w e-sklepach, robione w domowym zaciszu pozwalają zminimalizować i tak już wysoki przedświąteczny stres. O każdej godzinie dnia i nocy, bez zbędnych kolejek i tłoku, można kupić wszystko w jednym miejscu!


Kiedy?

Przezorni Klienci rozpoczynają kompletowanie świątecznych prezentów już wczesną jesienią. Warto zważać na ten fakt tworząc „ekspozycję” w Twoim sklepie. Zaplanuj odpowiednią prezentację produktów, promocje i rabaty. Przy większych zakupach zaproponuj darmową wysyłkę lub przygotuj miły upominek. Zadbaj o to, aby paczka dotarła na czas, a zapewnisz sobie stałego Klienta. Budowanie wizerunku marki jest niezwykle istotne, dobra opinia o Twoim sklepie spowoduje, że nawet w ostatniej chwili Klient bez obaw złoży zamówienie właśnie u Ciebie!


Jak?

Przypomnij swoim Klientom, że o świętach i prezentach warto pomyśleć już teraz! Zaplanuj odpowiednią kampanię, wyślij newsletter i dostosuj grafikę. Świąteczny wygląd sklepu wprowadzi Klienta w odpowiedni nastrój i zachęci do zakupów.


Wrzesień jest już w pełni zatem nie czekaj ani chwili dłużej z podjęciem dobrej decyzji. Konfiguracja sklepu, odpowiednia grafika, strategia marketingowa – po wdrożeniu tych elementów pozostanie wystarczająco dużo czasu na wygenerowanie ruchu w Twoim sklepie. Nie zwlekaj i poświęć chwilę na założenie bezpłatnego sklepu testowego w RedCart.pl