Strona główna Blog Integracje z hurtowniami

Porównanie: jednorazowy import a integracja z hurtownią

Autor: RedCart Kategoria: Integracje z hurtowniami

Czym różni się jednorazowy import od integracji z hurtownią? Jakie cechy charakterystyczne wiążą się z jednym lub drugim sposobem wprowadzania produktu do oferty? Zobaczcie różnicę w krótkim porównaniu obu zagadnień

Sklep internetowy, aby był w pełni gotowy do rozpoczęcia sprzedaży musi posiadać najważniejszą rzecz w sklepie - produkty. W ofercie platformy RedCart możemy znaleźć ponad 60 dostawców towarów z różnorodnych branż. Kiedy zdecydujemy się już na jedną (lub kilka) z nich pozostaje przed nami pytanie w jaki sposób wprowadzimy wybrane produkty z hurtowni do naszego sklepu internetowego. Czy będzie to jednorazowy import czy pełna integracja? Zdecydujcie sami po przeczytaniu naszego porównania.

Jednorazowy import

Jak sama nazwa wskazuje jest to jednorazowe zaciągnięcie bazy produktowej z hurtowni wraz z kategoriami, zamówieniami - a w przypadku przenosin sklepu z innej platformy - także import zamówień, Klientów czy listy subskrybentów bezpośrednio do sklepu internetowego. Oprogramowanie RedCart posiada rozbudowany system dodawania produktów wraz z gotowymi opisami i zdjęciami prosto od hurtowni. Import zapewnia wprowadzenie towaru do sklepu w ciągu kilku minut. W ten sposób nie trzeba każdego produktu wprowadzać pojedynczo do sklepu. Dzięki temu oszczędzamy czas, który musielibyśmy przeznaczyć na tą czynność - przeważnie jest to nawet kilka dni pracy w celu uzupełniania asortymentu w sklepie.

Import nie zapewnia nam jednak aktualizowania się stanów magazynowych, cenowych lub innych elementów produktu.
Aby dokonać importu produktów należy posiadać ofertę w formie elektronicznej, np. a postawie pliku CSV - wtedy opcja importu dostępna jest w panelu administracyjnym sklepu. Istnieje również możliwość wykonania importu poprzez plik XML, lecz wtedy import wykonywany jest tylko przez Dział Techniczny RedCart. Więcej o importowaniu znajdziecie TUTAJ.


Integracja sklepu internetowego

Integracja


Integracja z hurtownią to opcja skierowana przede wszystkim do Sprzedawców, którzy cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Usługa integracji sklepu z hurtownią pozwala w prosty sposób skomponować ofertę sklepu lub poszerzyć istniejący już asortyment. Korzystając z wcześniej wymienionej listy hurtowni można mieć do dyspozycji ponad kilkadziesiąt tysięcy gotowych już produktów - wraz ze zdjęciami i opisami. 

W zależności od danej hurtowni, aktualizowane parametry mogą być różne. Podstawowymi danymi, które są aktualizowane to: nazwa produktu, stan magazynowy, cena i opis. System raz dziennie pobiera bazę produktową z hurtowni i aktualizuje są w sklepie. Natomiast co 4-5 godzin aktualizowane są tylko ceny i stany magazynowe. Nasze oprogramowanie posiada szereg integracji, lecz elastyczność profilu naszej działalności pozwala również do dokonywania integracji indywidualnych. Sklep internetowy, by zintegrować się z dostawcą, musi dostać udostępniony plik XML z ofertą produktową. 

PODSUMOWANIE
 

Jednorazowy import:
- nie musisz wprowadzać danych ręcznie,
- nie musisz dodatkowo płacić - importu można dokonać w łatwy sposób z poziomu panelu sklepu,
- łatwy dostęp do plików - importy są popularne, przez co każda hurtownia udostępnia pliki.

Integracja:
- po dokonaniu integracji cała baza produktowa zaciąga i aktualizuje się sama, bez konieczności włączania komputera,
- masz swobodę w konfiguracji integracji - sam wybierasz jakie produkty chcesz mieć pobrane do sklepu,
- oszczędność czasu - wszystko aktualizuje się samo.

 

Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!
 

Autor: RedCart Kategoria: Integracje z hurtowniami
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Integracje z hurtowniami