Na podstawie danych firmy Euromonitor International, klienci sklepów internetowych wydadzą w tym roku na zakupy spożywcze w Internecie ponad 515 mln zł. Oznacza to wzrost o 16 procent w porównaniu do roku 2012. Tym samym branża spożywcza stanowić będzie jedną z najszybciej rosnących kategorii e-handlu. Jak podaje "Rzeczpospolita" w roku 2017 wartość tego sektora ma sięgnąć już 1,1 mld zł.


Najczęściej kupowane produkty w e-sklepach to kawa, herbata, słodycze czy napoje - wynika z raportu firmy Gemius.

To bardzo dobra wiadomość dla użytkowników sklepów internetowych sieci RedCart. Oprogramowanie może być indywidualnie dostosowane do sprzedaży artykułów spożywczych, a dodatkowo doskonale sprawdza się przy realizacji indywidualnych rozwiązań w branży spożywczej.

Jeszcze przed kilkoma laty zakup artykułów spożywczych w Internecie nie był tak popularny i wydawał się pomysłem bardzo egzotycznym. Obecnie w dużych aglomeracjach możliwe jest dokonywanie zakupów z dowozem pod wskazany adres. W ciągu najbliższych kilku lat zakupy internetowy będą zjawiskiem jeszcze bardziej powszechnym i dostępnym głównie poprzez uruchomienie internetowych oddziałów sprzedaży przez duże markety działające obecnie jedynie w sektorze handlu stacjonarnego.