Blog to rodzaj strony internetowej zawierającej wpisy uporządkowane chronologicznie. Taka właśnie forma coraz częściej wykorzystywana jest jako do przekazu reklamowego, również w odniesieniu do sklepów internetowych. Okazuje się bowiem, że blog może stanowić doskonałe uzupełnienie sklepu internetowego, a także potężne narzędzie napędzające sprzedaż.


Prowadząc nowoczesny e-biznes należy liczyć się z tym, że wskazane będzie podjęcie dodatkowych działań mających na celu budowanie stałej grupy Klientów. Z przyjemnością informujemy, że o obrębie sklepu internetowego RedCart można dodatkowo prowadzić bloga.


Blog pomaga w promocji sklepu internetowego i produktów, stawia Cię w roli eksperta w danej branży, a przy tym jest potężnym wsparciem w pozycjonowaniu.


Istnieje kilka rodzajów wpisów na blogach, mogę one mieć formę prezentacji, opinii, instrukcji, porównań, ale również wywiadów, case study czy podsumowań. Wybór formy zależy głównie od treści, jaką chcesz przekazać czytelnikom.


Warto przy tym pamiętać o kilku podstawowych zasadach, którymi należy kierować się prowadząc własny blog

- bądź sobą!

- zwracaj uwagę na poprawną pisownię

- stosuj przystępny język, pisz tak jak mówisz i wyrażaj emocje

- umieszczaj odnośniki do produktów ze sklepu internetowego

- aktualizuj bloga i pamiętaj o regularnych wpisach

- pisz tematycznie

- szanuj konkurencję

- pisz prawdę

- używaj słów kluczowych, na które chcesz się pozycjonować.


Warto poświecić czas i założyć bloga w sklepie internetowym. Regularne wpisy pozwolą zbudować silne relacje z przyszłymi klientami e-sklepu, a także wzbudzą ich zaufanie.


Blog dostępny jest w zakładce WYGLĄD SKLEPU - BLOG. Po aktywowaniu opcji w sklepie internetowym wyświetlona zostanie zakładka BLOG.