E-mail marketing jest jednym z kluczowym narzędzi sprawnie funkcjonującego sklepu internetowego. Wielu Sprzedawców internetowych nie docenia lub nie zdaje sobie sprawy z możliwości i potencjału tego rozwiązania. Dobrze opracowany newsletter może przyczynić się do utrzymania pozytywnych relacji z klientem, a także zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.


Tym bardziej miło nam poinformować o wprowadzeniu w sklepach internetowych RedCart rozbudowanej wersji newslettera. Nowy system newsletter pozwala na personalizację wiadomości, począwszy od jej tematu, aż po treść.



Wysyłka wiadomości działa w oparciu o rozbudowane szablony. Szablon tworzony jest na podstawie dostępnych znaczników, które pozwalają na precyzyjne przygotowanie dowolnej oferty. Administrator sklepu internetowego może w prosty sposób przygotować zaawansowany szablon wiadomości. Szablon może być utworzony na poziomie tworzenia kampanii newsletterowej lub przed jej rozpoczęciem. W tym celu należy przejść do sekcji MARKETING - NEWSLETTER - SZABLONY


Wybór produktów dołączonych do newslettera może nastąpić w sposób automatyczny, na podstawie przygotowanej reguły PRODUKTY W PROMOCJI. Po jej wyborze możemy zawęzić produkty poprzez wybranie kategorii i określenie ilości produktów, jakie zostaną wysłane do grup odbiorców. Dodatkowo administrator sklepu może określić sposób wyboru produktów do newslettera na podstawie jednego z trzech parametrów:


- losowy wybór produktów

- najnowsze produkty

- najwyższy rabat


Tak, jak dotychczas, możliwe jest samodzielnie zdefiniowanie konkretnych produktów, które zostaną wysłane do subskrybentów.


Ponadto newsletter posiada funkcję podglądu wiadomości przed jej wysłanie, jak i również raport generowany po zakończeniu wysyłania.

 
Wraz z nowym systemem newsletter dodane zostały narzędzia pozwalające na wygodne i szybkie tworzenie listy subskrybentów z wykorzystaniem mechanizmu importu danych.