Nowe szaty graficzne przygotowane zostały przede wszystkim pod kątem jeszcze większej użyteczności, czytelnej prezentacji oferty, łatwości dokonywania zakupów, intuicyjnej nawigacji oraz zwiększenia konwersji sprzedaży.


Każdy z elementów sklepu zaprojektowany został ponownie z uwzględnieniem modeli zachowań zakupowych Klientów, a także mając na uwadze trendy rynku e-commerce. W nowych projektach pojawi się wiele usprawnień rozwiązujących dotychczasowe problemy Kupujących.


Funkcjonalność nowej wersji szat graficznych można sprawdzić w naszym sklepie demonstracyjnym dostępnym pod adresem www.demo.redcart.pl


Poniżej prezentujemy skróconą listę zmian i nowości, które pojawiły się w nowej wersji szablonów graficznych:


1. Nowy silnik masek oparty na systemie TWIG

- Większa wydajność i elastyczność

- Zgodność z HTML 5 i CSS 3

- Możliwość edycji css i html (dla wybranych planów taryfowych)


2. Pełna mobilność za pomocą Responsive Web Design (RWD)

- Strony sklepu dopasowane do wszystkich urządzeń mobilnych typu. smartfony, tablety itp.


3. Nowy rotator bannerów

- Zaawansowana konfiguracja

- Ponad 50 różnych efektów dla elementów rotatora

- Rotator oparty jest na klatkach i warstwach

- Definiowanie akcji dla klatek i warstw tj. czas wjazdu, wyświetlania poszczególnych warstw, nowe efekty

- Możliwość tworzenia warstw tekstowych, video, animacji lub graficznych

- Możliwość tworzenie klatek dla poszczególnych wersji językowych

- Możliwość wyświetlenie rotatora na szerokość sklepu lub 100% ekranu

- Rotator wykorzystuje HTML 5 i CSS 3 (bez flash)


4. Nowa nawigacja (górne menu)

- Możliwość dowolnej konfiguracji z wykorzystaniem gotowych bloków

- Definiowanie poszczególnych elementów np. producenci (logo lub link), wybrane produkty lub np. promocje, wyprzedaże z danych kategorii, lista stron informacyjnych, zawartość stron informacyjnych, lista kategorii itp.

- Skalowalność nawigacji do urządzeń mobilnych – RWD


5. Górny panel logowania i rejestracji

- Prosty, intuicyjny panel logowania, rejestracji i resetowania hasła dostępny na każdej stronie sklepu


6. Nowe drzewo kategorii

- Wyświetlanie drugiego poziomu kategorii po najechaniu na kategorię główną

- Dodatkowy box wyświetlający subkategorie wybranej kategorii


7. Nowe animowane boxy z produktami

- Nowe, proste i przejrzyste animacje oraz nowa nawigacja

- Dostosowane do wszystkich przeglądarek i urządzeń mobilnych RWD


8. Przechowalnia produktów

- Możliwość dodawania produktów do przechowalni (schowka)

- Zapamiętywanie schowka dla zalogowanych lub niezalogowanych Klientów


9. Szybki podgląd koszyka (górna część sklepu)

- Pogląd wszystkich produktów dodanych do koszyka z dowolnej strony sklepu


10. Nowa stopka sklepu (footer)

- Możliwość tworzenia bloków (kolumn) z linkami lub wybór gotowej strony informacyjnej

- Możliwość zastosowania opcji „zwiń / rozwiń” stopkę


11. Nowa karta produktów

- Nowa galeria dostosowana do urządzeń mobilnych RWD

- Opcja +/- przy definiowaniu ilości produktów dodawanych do koszyka

- Nowy box – produkty polecane (cross selling), łatwiej dostępny dla Klienta


12. Lista produktów

- Aktywna paginacja – doczytywanie produktów bez konieczności stronicowania (przełączania poszczególnych stron)

- Nowy widoki 1,2 lub 3 kolumnowe


13. Nowy breadcrumbs (ścieżka)

- Możliwość wyświetlenia subkategorii po najechaniu kursorem na wybraną kategorię w ścieżce

- Wyświetlenie wszystkich głównych kategorii po najechaniu na „Strona główna” w ścieżce


14. Nowa ścieżka zakupów (koszyk)

- Wszystkie informacje dostępne na jednej stronie (brak zbędnych kroków)

- Możliwość określenia wysyłki, płatności, zalogowania (również za pomocą kont zewnętrznych) się lub zdefiniowania adresu dostawy na jednej stronie

- Spadek porzuconych koszyków średnio o 18% (dane z badań przeprowadzonych w okresie czerwiec – sierpień 2013r.)


+ Wiele usprawnień np. zawężanie kategorii w zaawansowanych szukaniu, nowy mechanizm filtrowania precyzyjnego, rozbudowany system Aktywnego Marketingu…wkrótce więcej opcji