Grafika w sklepie, która sprzedaje: szata w standardzie v4
Wygląd i grafika sklepu, która sprzedaje: szata w standardzie v4
Wygląd i grafika sklepu, która sprzedaje: zmień szatę sklepu na v4!
Dlaczego warto zmienić grafikę swojego sklepu na maskę w standardzie v4? Nowoczesny sklep internetowy, który pozwala efektywnie prowadzić sprzedaż to nie tylko wersja RWD na urządzenia mobilne i estetyczna pod względem wyglądu grafika. To także szereg rozwiązań, dzięki którym Twój sklep szybciej się wczyta, zajmie wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google oraz skuteczniej nakłoni klientów do zakupu. Ponadto, tylko w maskach graficznych v4 dostęne są najnowsze narzędzia sprzedażowe dla sklepów Redcart, takie jak moduł kolekcje, moduł dostaw, nowe możliwości okna pop-up, graficzna prezentacja opcji produktowych, nowe filtry i reguły rabatowe. Poznaj wszystkie możliwości maski graficznej w generacji v4 i zmień swój szablon na indywidualną maskę v4!
PAMIĘTAJ:
Zmień swój sklep, aby sprzedawać jeszcze skuteczniej: dynamiczne zmiany na rynku e-commerce wymuszają na sprzedawcach systematyczne dostosowywanie do oczekiwań klientów i unowocześnianie sklepów. Odpowiedzią na te potrzeby jest maska graficzna w generacji v4: zaprojektowana zgodnie z najnowszymi wytycznymi Google oraz nowe narzędzia marketingowe: nowoczesna karta produktowa, intuicyjna ścieżka zakupowa, nowe filtry, moduł kolekcje, moduł dostawy oraz wiele innych.
WAŻNE:
Korzystaj z nowych narzędzi dostępnych tylko w maskach graficznych v4, takich jak moduł kolekcje, moduł dostawy, nowe funkcjonalności okienka pop-up, graficzna prezentacja opcji produktowych, nowe filtry i reguły rabatowe. Zwiększ sprzedaż dzięki nowoczesnej karcie produktowej i efektywnej ścieżce zakupowej - zaprojektowanej zgodnie z zasadami user experience.
Zmień szablon graficzny na maskę v4 i dostosuj swój sklep do najnowszych wymagań rynku!
Postaw na nowoczesne narzędzia marketingowe w swoim sklepie i zwiększ konwersję! Maska graficzna v4 to przewaga nad konkurencją - szybsza i lepiej wypozycjonowana witryna sklepu, znacznie więcej skutecznych narzędzi marketingowych i mniej porzuconych koszyków!
PAMIĘTAJ:
Maska graficzna sklepu w generacji v4 to:
- Szybsze wczytywanie witryny sklepu: niższy odsetek odrzuceń podczas pierwszej wizyty użytkownika,
- Dostosowanie do wymagań Google: wyniki w Google Page Speed Insights na poziomie 90/100 pkt,
- Nowoczesna, dynamiczna wersja na urządzenia mobilne,
- Wyższe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania Google,
- Intuicyjna ścieżka zakupowa
- Nowe narzędzia marketingowe w sklepie, m.in moduł kolekcje,
- Efektywna karta produktowa, w tym m.in. graficzna prezentacja opcji produktowych,
- Nowe narzędzia zarządzania asortymentem,
- Integracja z reklamą produktową Google Merchant Center.
- Nowe narzędzia marketingowe w sklepie, takie jak moduł kolekcje, moduł dostaw, nowe filtry, nowe reguły rabatowe.
WAŻNE:
Co to jest Google PageSpeed Insights? Jest to narzędzie stworzone przez firmę Google, mające na celu mierzenie wydajności strony: jej jakości i szybkości działania. Wynik przedstawiany jest za pomocą 100 punktowej skali, osobno dla urządzeń stacjonarnych i osobno dla mobilnych, a im wyższy rezultat, tym lepszy wynik wydajności strony.
1. Sklep dostosowany do wymagań Google: szybszy, lepiej wypozycjonowany.
- Szybsze wczytywanie witryny sklepu: niższy odsetek odrzuceń podczas pierwszej wizyty,
- Dostosowanie do wymagań Google: wyniki w Google Page Speed Insights na poziomie 90/100 pkt,
- Wyższe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.
Jednym z najważniejszych założeń masek w generacji v4, było zaprojektowanie szaty zgodnej z najnowszymi wytycznymi Google. Dobry wynik w rankingu Google Page Speed Insights gwarantuje szybsze ładowanie się witryny sklepu, co ma bezpośrednie przełożenie na współczynnik odrzuceń użytkowników. Jak pokazują badania e-commerce, zbyt długie ładowanie się strony skutecznie zniechęca klientów do odwiedzin, powodując szybkie opuszczenie witryny. Poprawienie wydajności sklepu zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych gwarantuje także wyższe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania, zwiększając w oczywisty sposób widoczność sklepu w Google.
Możliwości maski graficznej v4
2. Nowoczesna wersja na urządzenia mobilne: dynamiczne RWD.
Responsywna wersja sklepu na urządzenia mobilne to już nie fanaberia, ale swego rodzaju must have dla właścicieli e-biznesów. Według badań rynku e-commerce, klienci używają smartfonów i tabletów już na każdym etapie procesu zakupowego: od przeglądania oferty, po realizację transakcji. Dlatego tak ważne jest, aby sklep wyświetlał się poprawnie na monitorze urządzenia przenośnego na każdym etapie aktywności użytkownika w sklepie.
Wyposażyliśmy maskę graficzną v4 w dynamiczną wersję RWD, która na bieżąco dostosowuje wygląd sklepu do wyświetlacza urządzenia mobilnego, zapewniając m.in. wygodny i czytelny wygląd koszyka zakupowego. Warto przy okazji wspomnieć także, że sklepy mobile friendly są faworyzowane przez Google, co zapewnia im lepsze wyniki w naturalnych wynikach pozycjonowania.
PAMIĘTAJ:
Wyposażyliśmy maskę graficzną v4 w dynamiczną wersję RWD, która na bieżąco dostosowuje wygląd sklepu do wyświetlacza urządzenia mobilnego, zapewniając m.in. wygodny i czytelny koszyk zakupowy. Warto przy okazji wspomnieć także, że sklepy mobile friendly są faworyzowane przez Google, co zapewnia im lepsze pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania.
3. Narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepie.
Każdy element sklepu powinien zostać zaprojektowany w taki sposób, aby jak najskuteczniej zachęcać klientów do dokonania zakupu. Projektując maskę v4 czerpaliśmy z gromadzonej przez lata wiedzy dotyczącej user experience, w której kluczowe znaczenie odgrywają wyuczone zachowania klientów, intuicyjność i wygodna ścieżka zukupowa - każdy element sklepu powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby zachęcać do zakupu oraz ułatwiać poruszanieporuszanie się po sklepie. Zadaniem poprawnie zaprojektowanego sklepu jest m.in. umożliwienie jak najszybszego odnalezienia odpowiedniego produktu oraz intuicyjne poprowadzenie do potwierdzenia transakcji w koszyku zakupowym.
- Intuicyjna ścieżka zakupowa
Zaprojektowana na podstawie lat doświadczenia w user experience: prosta, intuicyjna, gwarantuje wyższą konwersję mniejszą ilość porzuconych koszyków. Wyraźne, dobrze widoczne w sklepie informacje związane z rodzajem i kosztem wysyłki towaru oraz czytelność koszyka zwiększają poczucie bezpieczeństwa Klienta w sklepie.
PAMIĘTAJ:
Intuicyjna i czytelna ścieżka zakupowa to mniejsza ilość porzuconych koszyków. Klientowi zapewnia szybki i łatwy proces zakupu oraz tak ważne dziś, poczucie bezpieczeństwa.
- Szybki podgląd produktu
Szybki podgląd z poziomu listy produktowej sprawia, że klient ma możliwość zapoznania się z najważniejszymi informacjami bez potrzeby każdorazowego przechodzenia na kartę produktową. Rozwiązanie oszczędzające w znacznym stopniu czas potrzebny na zapoznanie się z ofertą, tak cenny z punktu widzenia klienta.
- Efektywna karta produktowa.
To karta, której zadaniem jest zachęcić klienta do dokonania zakupu poprzez jak najlepszą i najbardziej atrakcyjną prezentację asortymentu. Nowa karta to m.in. większe zdjęcie produktów, lepsza ekspozycja opisów i danych technicznych, więcej wtyczek społecznościowych oraz praktyczne funkcje takie jak „zapytaj o produkt” czy „poleć znajomemu”. Prosta i przejrzysta, a zrazem bogata we wszystkie potrzebne informacje.
PAMIĘTAJ:
Graficzna prezentacja opcji produktowych z możliwością zakupu w innej wersji to funkcja, która bardzo przydaje się w przypadku sprzedaży produktów występujących w wielu wariantach, rodzajach i kolorach. Klient nie musi za każdym razem wracać do listingu z produktami, aby kupić np. marynarkę w innym kolorze - ma możliwość zobaczenia innych opcji kolorystycznych oraz dodania ich do koszyka z poziomu jednej karty produktowej.
Karta produktowa w standardzie v4
- Nowe podstrony z wybranymi produktami.
Moduł kolekcje pozwala na stworzenie nowych, dodatkowych podstron w sklepie, w których znajdą się produkty wybrane według odpowiedniego klucza. Link do stworzonego w ten sposób landing page wykorzystać można w rozmaity sposób: podpiąć pod baner w sklepie, użyć w kampanii AdWords lub Facebook. To doskonałe narzędzie promocji specjalnych akcji sprzedażowych, które polega na kierowaniu wyselekcjonowanego asortymentu do konkretnej grupy klientów.
Moduł kolekcje: specjalne akcje sprzedażowe
- Wyskakujące okienko pop-up: więcej możliwości.
Sklep w masce v4 oferuje możliwość włączenia oraz konfiguracji wyskakującego okienka pop-up: dostępna jest m.in. funkcja „uruchom po wyjechaniu myszką poza obszar strony” lub „Tylko, gdy w koszyku znajdują się produkty”. Warto wykorzystać możliwości pop-up - nie tylko w celu zachęcenia do subskrypcji newslettera w zamian za zniżkę.
PAMIĘTAJ:
Wykorzystaj wszystkie możliwości wyskakującego okienka pop-up: nie tylko aby zachęcać do subsrypcji newslettera w zamian za zniżkę. Użyj np. funkcji "uruchom po wyjechaniu myszką poza obszar strony" lub "tylko, gdy w koszyku znajdują się produkty".
- Graficzna prezentacja opcji produktowych
Graficzna prezentacja opcji produktowych na karcie pozwala klientowi nie tylko zapoznać się z pozostałymi wariantami asortymentu, takimi jak np. inne opcje kolorystyczne, ale także bezpośrednio dokonać wyboru i dodać do koszyka odpowiedni produkt, bez potrzeby wracania do listingu. Funkcja pozwalająca na powiązanie produktów z ich róznymi wariantami na karcie jest niezwykle przydatna i zwiększa konwersję w przypadku sprzedaży produktów występujących w wielu wariantach.
- Graficzne filtry produktowe: zaawansowane reguły wyszukiwania i filtrowania produktów.
Jednym z najważniejszych narzędzi w sklepie mającym wpływ na zwiększenie konwersji poprzez ułatwienie klientowi odnalezienie interesujacego produktu, są skuteczne filtry produktowe. Maski w standardzie v4 to szeroka paleta możliwości ustawienia reguł filtrujących asortyment według określonych kryteriów oraz ich graficzna, atrakcyjna dla oka prezentacja - taka jak "suwak" pozwalający wyfiltrować produkt na podstawie określonej ceny.
- Nowe reguły rabatowe
Sklepy na oprogramowaniu RedCart oferują niezwykle szeroką paletę zaawansowanych reguł rabatowych i promocyjnych, mających na celu optymalizację konwersji. Z pewnością ciekawą i przydatną nowością jest opcja pozwalająca zaoferować klientowi darmowy produkt w przypadku spełnienia określonych warunków - dokonania zakupu na określoną kwotę lub określonej liczny produktów.
Reguły rabatowe w sklepach RedCart
4. Moduł dostawy: efektywne zarządzanie dostawami.
Sklep RedCart dysponuje nowoczesnymi narzędziami składającymi się na politykę magazynową, umożliwiając sprawne zarządzanie towarem w sklepie internetowym. Nowością w tym zakresie jest moduł dostaw - umożliwiający planowanie i przyjmowanie dostaw produktów od konkretnych hurtowni, do poszczególnych magazynów w sklepie, wybór i edycję ilości konkretnych produktów wchodzących w skłąd danej dostawy, drukowanie dokumentów oraz wiele innych funkcji, przydatnych z punktu zarządzania bazą towarową w sklepie.