Strona główna Blog Marketing i promocja

Zachęć Klientów do dokonywania zakupu w Twoim sklepie za pomocą skutecznego mailingu

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Skonstruuj swoją ofertę produktów wraz z pakietem świątecznych grafik by skutecznie informować swoich Klientów o promocjach w Twoim sklepie internetowym.

Jak najprościej a zarazem najefektywniej zachęcić Klientów do ponownych zakupów w Twoim sklepie? Oczywiście interesującym mailingiem skierowanym przed gorącym okresem światecznych akcji promocyjnych.

Zatem w jaki sposób powinien zostać skonstruowany skuteczny newsletter
 skierowany do Klientów?

Zacznijmy od chwytliwego tematu wiadomości – musi nie tylko przykuć wzrok ale również zachęcić do otworzenia wiadomości oraz przeczytania całości. Przykłady chwytliwych tematów możemy znaleźć na załączonej niżej infografice.
 

- Preheader – czy zauważyłeś kiedyś, że zaraz pod tytułem jeszcze nieodczytanego maila widoczne jest jedno zdanie? Pojawia się on na niektórych skrzynkach pocztowych. Nawet jeśli nie wiadomo, kto dokładnie go zobaczy – warto skonstruować intensywny przekaz marketingowy. Preheader to tekst, który staje się przedłużeniem tematu a zarazem będzie się wprost odwoływał do głównej oferty newsa naszej wiadomości.
 

- Graficzne inspiracje – graficzne akcenty w postaci świętego Mikołaja, reniferów i bałwanów to nieodłączny element wyczuwalnej już w sklepach internetowych świątecznej atmosfery. Wszystkie te elementy wykorzystaliśmy w naszym graficznym newsletterze.
 

Zaczaruj treścią – najważniejsza w całym przekazie. Spróbuj połączyć świąteczny klimat z dokładnie wyselekcjonowaną grupą produktów objętych promocją w sklepie internetowym. Buduj emocje za pomocą treści i odwołuj się do wartości, które cenią Twoi Klienci. Dzięki temu podbijesz nie tylko ich serca, ale również staniesz się Sprzedawcą, który sprawia radość ich najbliższym.

Najlepszymi godzinami do wysyłania newslettera jest przedział między godziną 21:00 a 22:00 - według raportów wskaźnik otwarć maili wysłanych w tych godzinach wynosi 36,2%. Natomiast informacje wysłane w godzinach 19:00 - 20:00 posiadały wskaźnik wynoszący 26,5%. Jak przekłada się to na odczyt naszych wiadomości przez Klientów? Otóż newslettery wysyłane w godzinach wieczornych (bądź późnopopołudniowych) są przeważnie odczytywane w godzinach 11:00 - 12:00 oraz pomiędzy godziną 16:00 a 17:00.

 

Na ciekawej infografice przygotowanej przez portal freshmail.pl znajdziemy wymienione powyżej rady, a także inne inspirujące informacje.
 

Za pomocą naszego graficznego newslettera, w którym możesz dowolnie modyfikować treść – informuj o nowościach i promocjach w swoim sklepie internetowym. Więcej informacji o zawartości świątecznej paczki graficznej znajdziesz w naszym ostatnim wpisie na blogu.




Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja