MyCart wywiady właścicieli sklepów internetowych RedCart

Prosperujący e-biznes, to powód do dumy, a my lubimy się chwalić! Dlatego w ramach cyklu wywiadów "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie", prezentujemy wzorcowe sklepy internetowe RedCart.pl, które odniosły sukces w e-handlu.

To nasze podziękowanie, dla e-partnerów biznesowych z którymi możemy efektywnie działać w branży.

O początkach swojego e-biznesu, pasji do zwierząt oraz sposobie na e-biznes opowie Jarosław Wardzyński, właściciel sklepu internetowego domowypupil.pl



sklep internetowy

Mówię domowypupil.pl, myślę...
To prawdziwy „Kącik zwierzęcych przyjemności”. Miejsce, w których każdy Domowy Pupil znajdzie coś na ząb.


Zanim otworzyłem sklep internetowy...
Długo zastanawiałem się nad podjęciem ryzyka, przekalkulowałem wszystkie koszty, porównałem je z otwarciem sklepu stacjonarnego i okazało się, że różnica jest kolosalna.


Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...
Dosłownie chwilę w porównaniu do otwarcia sklepu stacjonarnego. Najwięcej czasu poświęciłem na szukanie najlepszej oferty na rynku, ponieważ ofert jest naprawdę sporo a ceny i oferowane usługi nie zawsze idą w parze.


Wybrałem gotowe oprogramowanie ponieważ...
To świetny pomysł dla ludzi przedsiębiorczych, którzy nie chcą tracić czasu na problematyczne zagłębianie się w strukturach programowania, aby cokolwiek dodać na swojej stronie czy zmienić jej wygląd. Dużym atutem są również liczne aktualizacje i dostosowanie sklepu do najnowszych wersji aplikacji wspomagających sprzedaż (np. Allegro).

Jeżeli mam jakikolwiek problem ze sklepem, to wsparciem służy pomoc techniczna, która dostępna jest bezpośrednio przez panel administracyjny.


Koszty otwarcia e-sklepu są...
…niewielkie, trzeba zastanowić się, co dokładnie potrzebujemy na początek, następnie wybieramy odpowiedni pakiet oprogramowania i gotowe. Najlepiej zainwestować na początku większą sumę i mieć opłaty abonamentowe z głowy na cały rok. Nie musimy od razu wkładać większych pieniędzy w grafikę, dostępne są liczne darmowe projekty i szkielety stron, choć indywidualna grafika podnosi atrakcyjność strony i utożsamia firmę z pewnym wizerunkiem – tak było w przypadku mojego sklepu zoologicznego Domowy Pupil.


Pierwsze realne zyski odczułem...
Po około pół roku, niestety trochę trwa wypozycjonowanie w przeglądarkach i pokazanie się w „sieci” na tle konkurencji. Wszystko zależy jednak od branży, jeżeli startujemy w branży niżowej, czyli takiej, gdzie konkurencja jest niewielka to mamy szansę na szybki sukces. Dużą rolę odgrywa tu system pozycjonowanie stron SEO, który dostępny jest na platformie RedCart. Taki system pozwala szybko wypozycjonować każdy wprowadzony do sklepu produkt, kategorię czy stronę informacyjną, jako oddzielna strona, którą można znaleźć w wyszukiwarkach. Najwięcej czasu, w moim przypadku, zajmuje wprowadzanie produktów, gdyż są ich tysiące.





domowypupil.pl wyróżnia się na tle konkurencji tym, że...
Ma oryginalny i ciepły „design”, klienci bardzo chwalą szatę graficzną przygotowaną przez ekipę z RedCart, często właśnie z tego powodu wracają i robią zakupy ponownie. Łatwość poruszania się po sklepie i możliwość robienia szybkich zakupów jest na pewno atutem w naszym sklepiku, nie trzeba rejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu. Dostosowanie sklepu do portali społecznościowych pozwala na wygodnie komunikować się z klientami.


Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się...
Połączenie asortymentu sklepu z porównywarkami cen, alejami handlowymi, czy portalami aukcyjnymi. W prosty i szybki sposób można wygenerować linki integracyjne i umieścić swoje produkty na takich portalach lub bezpośrednio wystawić przedmioty na aukcji.


Sklep domowypupil.pl jest wyjątkowy ponieważ...
To magiczne miejsce, gdzie panuje wyjątkowy klimat stworzony tak aby każdy klient czuł się swobodnie i bezpiecznie, gdzie każdy produkt jest na wyciągnięcie myszki


Ten kto chce prowadzić sklep internetowy musi...
Uwierzyć w siebie, podjąć decyzję i zaryzykować – to naprawdę wiele nie kosztuje.


 Domowy Pupil sklep internetowy



Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!