Na koniec każdego miesiąca chcielibyśmy przybliżyć jakie zmiany zostały dokonane w obrębie oprogramowania, jakie nowe funkcje oraz narzędzia zostały dodane, a także co udało nam się wykonać w obrębie sklepów internetowych.

Pod koniec stycznia zapowiadaliśmy o całkowitym przejściu sklepów na szaty graficzne w wersji 3.0 od dnia 1 lutego. Rezygnacja z szat graficznyvch w wersji 2.0 pozwoliła na przejście na nowy poziom w kwestii wyglądu sklepu internetowego. Dzięki szablonowi Clean jesteśmy w stanie zapewnić nowoczesny wygląd strony każdemu właścicielowi e-sklepu. Nowoczesne funkcje szablonu, między innymi takie jak porównywanie produktów czy szybki podgląd koszyka jest na platformie RedCart jest w standardzie - inne platformy w Polsce każą sobie za to dodatkowo płacić. Prezentacja produktu w trzech trybach, a takżeautomatyczne przeliczanie cen względem sztuk ułatwia dokonywanie zakupów w e-sklepie. Możliwość dostosowania szablonu w części kodu CSS pozwala na personalizację sklepu. Całość szablonu została wykonana w HTML5 i CSS3, szablon jest również w pełni gotowy do dopracowania w wersji RWD. Gotowe szablony graficzne w wersji 3.0. na naszej platformie ciesza się coraz większym zainteresowaniem :)


Szablon w wersji 3.0. na platformie RedCart



Na początku miesiąca wprowadziliśmy istotne zmiany w obrębie wystawiania faktur w sklepie internetowym. Nowy system faktur pozwala między innymi na stworzenie gotowego szablonu faktury (VAT lub PRO FORMA), który można następnie wybierać podczas wystawiania dokumentu. Dodatkowo, każdy Klient może elastycznie zarządzać fakturami za pomocą gotowych znaczników. Koniec z błędnymi przeliczeniami cen - od teraz to Klient ma kontrolę nad cenami, gdzie może wyłączyć automatyczne ich przeliczanie. Wybrać również można dogodny typ faktury - netto bądź brutto. Wszelkie zmiany jakie dokonywaliśmy po stworzeniu nowego systemu, zostały wprowadzone również według sugestii naszych Klientów. 
Aby dowiedzieć się więcej na temat systemu faktur, kliknij tutaj.


Zostań autoryzowanym Resellerem platformy RedCart


Zdecydowanie największym wydarzeniem pośród innych stało się uruchomienie Programu Partnerskiego, który pozwoli na poszerzenie rynku sklepów internetowych wśród firm, które interesują się rynkiem e-commerce. Zapraszamy do współpracy agencje reklamowe, interaktywne i marketingowe. Osoby, które posiadają działalność gospodarczą i zajmują się projektowaniem stron internetowych oraz grafiką mogą liczyć na stałą, 30% prowizję od każdego Klienta. W ten sposób, polecając nasze pakiety abonamentowe jednorazowo można zyskać nawet 1107 zł. Dla wszystkich firm i osób, które chcą dołączyć się do programu RedCart, zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną informacyjną poświęconą Programowi Resellerskiemu.

O zaletach posiadania responsywnej wersji sklepu internetowego pisaliśmy całkiem niedawno. Obecnie jest to jeden z najczęściej wybieranych modeli tworzenia sklepów internetowych, choć często właściciele e-biznesu zapominają o tym nowym sposobie dotarcia do mobilnych użytkowników. Już ponad 15% użytkowników smartfonów i tabletów wybiera wygodne dokonywanie zakupów internetowych. Przekonaj się jak może wyglądać Twój sklep w wersji RWD - wypróbuj nasz sklep testowy z szablonem Clean na tablecie :)


Sklep internetowy RedCart w urządzeniach mobilnych

Bacznie przyglądamy się sukcesom i chętnie rozmawiamy z właścicielami sklepów internetowych na naszej platformie. MyCart, czyli historie właścicieli sklepów w formie wywiadu zawsze cieszyły się dużym powodzeniem wśród czytelników. W tym miesiącu mieliśmy przyjemność rozmawiać z właścicielem sklepu DomowyPupil.pl oraz  NaszPięknyDom.pl. Obaj właściciele zgodnie twierdzą, że założenie sklepu jest łatwiejsze oraz mniej kosztowne w porównaniu do sklepów stacjonarnych. Również zarabianie na własnej pasji i zainteresowaniach stało się dla nich sposobem na życie. Jeśli i Ty posiadasz wyjątkową historię z zakresu zakładania sklepu internetowego, albo chcesz pochwalić się swoją pasją i pomysłem na biznes, skontaktuj się z nami ;)

Luty na platformie RedCart wyglądał zatem następująco:

- całkowita rezygnacja ze starych szablonów i przejście na szaty graficzne w wersji 3.0,
- zmiany dotyczące systemu faktur,
- uruchomienie Programu Partnerskiego,
- stworzenie strony o sklepach internetowych w wersji Responsive Web Design,
- powrót do wywiadów z właścicielami sklepów internetowych.