Założenie sklepu internetowego jest prostsze niż myślisz! Wystarczy bowiem tylko 5 kroków do zrealizowania pomysłu na biznes, jakim jest e-sklep. Czas startu Twojego biznesu od momentu założenia wirtualnego sklepu jest stosunkowo krótki. Zobacz, jak prosto jest otworzyć własny biznes na platformie RedCart.

KROK 1 - TEST

Na platformie RedCart najpierw wypróbujesz sklep zanim dokonasz za niego aktywacji. W czasie 14 dni testowych możesz korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności. Od czasu założenia sklepu testowego możesz liczyć na pomoc naszych konsultantów, którzy pomogą Ci w pierwszych konfiguracjach Twojego skepu. Pamiętaj, że jesteśmy platformą z obsługą Klienta

KROK 2 - AKTYWACJA

Po zakończeniu bezpłatnego testowania sklepu masz do wyboru: aktywację sklepu według naszych planów abonamentowych, lub zakończenie testu, po czym Twój sklep zostanie zablokowany i usunięty. 
Co dostaniesz w cenie abonementu? Dzierżawienie oprogramowania gwarantuje stałą opłatę w postaci rocznego abonamentu. Takie rozwiązanie gwarantuje przewidywalne opłaty i brak ukrytych, dodatkowych kosztów. Dobierając plan abonamentowy kieruj się ilością produktów jakie będziesz posiadał w sklepie. Aby poprawić konwersję i sprzedaż przydatny również okaże się Asystent Sprzedaży. W przypadku sklepów internetowych, które posiadają dużą ilość produktów wyszukiwarka RASE pozwoli znaleźć Klientom produkty, których naprawdę szukają.

KROK 3 - WYGLĄD

Na platformie RedCart masz dostępne 3 w pełni gotowe do użycia szablony. Istenieje możliwość wstawienia własnego baneru lub logo sklepu. Dzięki otwartości części kodu CSS, każdy właściciel sklepu może zmodyfikować wygląd sklepu pod charakter branży w której prowadzi sprzedaż. Jeśli masz pomysł na wygląd swojego sklepu - skontaktuj się z nami, a stworzymy idealny wygląd Twojego e-biznesu.
Nie zapomnij także o dostosowaniu sklepu do takich urządzeń mobilnych jak tablety oraz smartfony. w tym przypadku przydatne będzie zaprojektowanie responsywnej wersji szablonuWedług prognoz ekspertów, w 2014 roku urządzenia mobilne będą generować ponad 50% większy ruch na stronie – to oznacza również większą sprzedaż i większe zyski w Twoim sklepie! Brzmi kusząco, prawda? Warto być obecnym tam, gdzie są Twoi Klienci.


Sklep internetowy w 5 krokach!

KROK 4 - INTEGRACJE

Nie masz pomysłu w jakiej branży chcesz działać? Możesz wybrać hurtownie, dzięki którym odnajdziesz najbliższe Twoim zainteresowaniom produkty. Najpopularniejsze hurtownie z danych branż pozwolą Ci skomponować ciekawą ofertę sklepu. Chcesz sprzedawać różnorodne produkty - zintegruj kilka hurtowni. Niektóre z nich współpracują w oparciu o modelu dropshipping. W skrócie polega to na zebraniu zamówienia od Klienta naszego sklepu i przekazaniu reszty formalności hurtowni. Nie inwestujesz w towar i nie magazynujesz go. Hurtowni płacisz dopiero po zaksięgowaniu wpłaty od Klienta. Dostawca wysyła paczkę z towarem pod wskazany przez Klienta adres. Proste i wygodne!
Oprócz hurtowni, gotowe do zintegrowania są najpopularniejsze metody płatności, szybcy kurierzy, nowoczesne porównarki cen, a także znane serwisy aukcyjne (Allegro, eBay, Świstak). Wszystko jest dostępne w obrębie jednego Panelu administracyjnego. Bez dodatkowych, zewnętrznych programów.
 

KROK 5 - PROMOCJA

Oprogramowanie sklepu RedCart jest przyjazne pozycjonowaniu. To oznacza, że w każdym elemencie sklepu widnieją zakładki SEO, które można uzupełniać słowami kluczowymi, na które się pozycjonujesz. To pomaga Klientom łatwiej odnaleźć Twój sklep wyszukiwarce Google. Na pierwszą kampanię AdWord otrzymasz kupon o wartości 250 zł.
Promuj swój sklep za pomocą bloga. To umiejętnie wykorzystane narzędzie pozwoli Ci przyciągnąć czytelników (w postaci Klientów), budować wizerunek i lojalność. Nawiązuj kontakt z potencjalnymi Klientami na profilach społecznościowych i nagradzaj ich kuponami i bonami rabatowymi. 




Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!