Strona główna Blog Historie sukcesów

MyCart - minimalizm i nowy wymiar designu w sklepie internetowym Outlabsklep.pl

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów

Wywiad z właścicielką sklepu internetowego na platformie RedCart pokazuje, jak można wykorzystać potencjał jednego z naszych szablonów, by podkreślić piękno produktów w sklepie. Zachęcamy do lektury o designie o którym opowiada Aleksandra Chodziutko.

MyCart wywiady właścicieli sklepów internetowych RedCart

Prosperujący e-biznes, to powód do dumy, a my lubimy się chwalić! Dlatego w ramach cyklu wywiadów "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie", prezentujemy wzorcowe sklepy internetowe RedCart.pl, które odniosły sukces w e-handlu.

To nasze podziękowanie, dla e-partnerów biznesowych z którymi możemy efektywnie działać w branży.

O początkach swojego e-biznesu, który jest realizacją zainteresowań i chęcią stworzenia sklepu dla wyjątkowych kobiet opowie Aleksandra Chodziutko, właścicielka sklepu internetowego outlabsklep.pl


Outlabsklep.pl

Mówię outlabsklep.pl myślę...
Myślę nowoczesny design. Produkty oraz marki, które są w sklepie są starannie dobierane tak, aby można było je ze sobą dowolnie komponować i urządzać za ich pomocą całe wnętrza oraz ogrody.  

Zanim otworzyłam sklep internetowy...
Zanim otworzyłam sklep internetowy pracowałam jako architekt krajobrazu, czym się zresztą także zajmuję do tej pory. Myśl o otworzeniu sklepu internetowego z wyposażeniem wnętrz oraz ogrodów pojawiła się całkiem nagle. Od tego momentu w ciągu 3 miesięcy sklep rozpoczął funkcjonowanie.  

Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...
Niewiele czasu. Od podjęcia decyzji o otworzeniu sklepu, szukałam produktów, które miały w sobie coś oryginalnego lub wyjątkowego. Na początku tworzyłam bazę producentów z którymi chciałabym współpracować i oferować ich produkty w sklepie. Najbardziej czasochłonne było wymyślenie nazwy oraz samo wprowadzanie produktów.

Wybrałam tą branżę, ponieważ...
Ponieważ kocham design. Kocham tworzyć, projektować.

Wybrałam gotowe oprogramowanie, ponieważ...
Oprogramowanie sklepu wybrałam ze względu na jego cenę oraz wsparcie techniczne przez cały okres działania. Zdecydowałam się na gotowe oprogramowanie ponieważ, koszty początkowe są niewielkie i sklep można uruchomić w przeciągu kilku dni.

Koszty otwarcia e-sklepu...
Dosyć niewielkie. W przypadku sklepu takiego jak OUTLAB koszty są wyższe ponieważ większość produktów sprowadzana jest z krajów Unii Europejskiej i staramy się część produktów trzymać na stanie.  


Outlabsklep.pl


Pierwsze realne zyski odczułam…

Do tej pory większość zysków inwestowana jest w szersze zaopatrzenie magazynów, dzięki czemu możemy klientom oferować coraz więcej produktów z krótkim terminem realizacji. Jednak po roku prowadzenia sklepu przestałam do niego dokładać.   

Outlabsklep.pl wyróżnia się na tle konkurencji tym, że...
W sklepie OUTLAB skupiamy się na oryginalnym designie. Nie szukamy imitacji markowych mebli ani ich podróbek. Piękny design i jakość wykonania składają się na ponadczasowe produkty, które będą służyć klientom sklepu przez długie lata.   

Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się…
Pozycjonowanie, SEO, warto jest także współpracować z blogami i wyszukiwarkami produktów. Także bardzo pomocne są Social Media. Pozwalają one na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów i przekazywanie im informacji o nowościach oraz promocjach.


Outlabsklep.pl


Sklep outlabsklep.pl jest wyjątkowy ponieważ...

Każdy produkt w nim jest wyjątkowy. Minimalistyczna szata graficzna o ograniczonej kolorystyce podkreśla piękno produktów. Ciągle staramy się ulepszać nasz sklep, aby ułatwić odnalezienie szukanych produktów i składanie zamówień. Cały czas wzbogacamy naszą ofertę o nowych producentów i produkty, które mamy nadzieję, że spodobają się naszym klientom.

Ten, kto chce prowadzić sklep internetowy musi...
Lubić to co robi. Mieć prawdziwą pasję i przede wszystkim dużo czasu. Warto jest podejmować ryzyko, wprowadzać nowy asortyment i liczyć na to, że spodoba się klientom.  

Moje plany na przyszłość to...
Połączenie sklepu internetowego ze stacjonarnym. Marzy mi się przestronny showroom, w którym klienci mogą obejrzeć nasze produkty na żywo. Kolejnym planem na przyszłość jest kolekcja autorska mebli oraz dodatków.  


 Outlabsklep.pl






Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!



Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Historie sukcesów