Kwiecień był  miesiącem spokojnym, który rozpoczął się od wywiadu z właścicielką sklepu Passionstore24.pl, która podzieliła się historią zakładania własnego biznesu.

Kuszący sklep z bielizną to zdecydowanie jeden z najmocniejszych pomysłów na biznes wśród sklepów internetowych. Cieszymy się, że osoby, które od zawsze chciały mieć swój biznes mogą realizować plany dzięki platformie RedCart :)
Zapraszamy do lektury wywiadu, który może być inspiracją również dla tych, którzy posiadają już swoje sklepy.. Może czas na multisklep?

PassionStore24.pl


Dla tych, którzy nie wiedzą jak proste jest założenie sklepu internetowego. Przedstawiliśmy 5 prostych kroków, dzięki którym łatwiej jest wyobrazić sobie jak trwa proces zakładania sklepu. We wpisie na blogu opisaliśmy poszczególne etapy, dzięki któremu nasz sklep stanie się jeszcze lepszy i piękniejszy, a co najważniejsze - dostrzeżony przez Klientów. Każdy etap jest istotny i jest integralną częścią całości. Dlatego warto przypomnieć sobie w jaki sposób można łatwo rozpocząć planowanie biznesu.

Załóż sklep internetowy w 5 krokach!

Wyniki badania przeprowadzonego przez GoDealla pokazały jednoznacznie, że sklepy internetowe stawiają na SEO i SEM w promocji swoich e-biznesów. Krótka ankieta przeprowadzana przez serwis GoDealla.pl miała na celu zbadanie preferencji marketingowych małych i średnich sklepów internetowych. Podsumowujący ankiety raport, a także infografika przedstawia w jaki sposób e-sklepy promują swój biznes w Internecie, a także jakie jest ich podejście do różnych form promocji. Jako partnerzy badania, przedstawiamy oficjalny raport i infografikę :) Sklepy internetowe stawiają na SEO/SEM, katalogi internetowe i marketing szeptany, nie znają sieci afiliacyjnych, ale dostrzegają potencjał emisji kodów rabatowych jako skutecznego sposobu na zwiększanie sprzedaży - oto wnioski z przeprowadzonego przez serwis GoDealla.pl badania preferencji promocyjnych małych i średnich e-sklepów.


GoDealla zbadała sklepy internetowe

Sklep internetowy, który działa na naszych podstawowym szablonie i wygląda świetnie. Na dodatek oferuje dizajnerskie produkty, dzięki którym można udekorować swoje mieszkanie również produktami od polskich projektantów. Ci, którzy jeszcze nie czytali wywiadu z Outlabsklep.pl zachęcamy do lektury z właścicielką tego wyjątkowego sklepu, która postawiła na dobry design swojego e-biznesu.

Sklep internetowy na platformie RedCart

Ciekawą częścią marketingowego planu w sklepie internetowym jest między innymi storytelling, czyli opowieść o marce, firmie, a w naszym przypadku sklepu internetowego. Dzięki dobrze zaprojektowanej komunikacji i opowieści o marce możemy stworzyć idealna rozpoczęcie marketingowego planu budowania świadomości marki u Klientów. Jeśli zaciekawiło Cię ten temat i chciałbyś dowiedzieć się więcej - TUTAJ znajdziesz odpowiednie informacje na ten temat. Przeczytaj - pomyśl - i wdrażaj ciekawą opowieść o swojej marce!

Storytelling w sklepie internetowym

A kiedy wdrożymy już opowieść, nadszedł czas na kolejny marketingowy krok! Według ankietowanych w badaniu wykonanym przez firmę Animoto 58% badanych uważa, że firmy, które publikują filmy są bardziej wiarygodne od innych. Dlaczego zatem nie wykorzystać potencjału klipów video i nie zastosować ich w opisach produktów? Ciekawą formą może być również video recenzja produktu. Testowanie produktu przed kamerą jest wiarygodnym przedstawieniem jego cech w rzeczywistości. Będzie to szczególnie ważne dla internetowych sklepów komputerowych, które testując swój sprzęt dla graczy jednocześnie obiektywnie przedstawia zalety produktów i podnosi konwersję sklepu wrzucając film na serwis YouTube. Warto pamiętać, by filmy video nie były dłuższe niż 5 minut, zawierały konkretne informacje o produktach, a także by wzbudzały zainteresowanie swoją formą. Więcej o tym jak zrobić swój pierwszy film i jakie podjąć tematy można przeczytać TUTAJ. Życzymy powodzenia w kręceniu filmu i jeszcze większej konwersji.


Klipy video w sklepie internetowym