W tym miesiącu postanowiliśmy aby początkujący sprzedawcy internetowi dostali dawkę wiedzy z zakresu informacji przystosowania sklepu do sprzedaży, a także do promocji w Internecie.
Kwestie, które nie są do końca jasne lub mnogą być kłopotliwe na początku prowadzenia e-biznesu, zostały szczegółowo opisane we wpisach na naszym blogu.

W tym miesiącu właściciele sklepów dowiedzieli się między innymi:
jak opisać produkty w sklepie internetowym - by stały się atrakcyjniejsze dla potencjalnego Klienta i przy okazji poprawiły naszą widoczność w wyszukiwarce,
jak zrobić zdjęcia produktów - sprawdź jak w domowych warunkach stworzyć wyjątkowe zdjęcia produktów, bez pomocy specjalistów,
jak reklamować sklep internetowy - by przyciągnąć nowych Klientów i sprzedawać więcej!

Ponieważ pierwszy etap prowadzenia sklepu to miedzy innymi zaciągnięcie produktów z wybranej hurtowni i wprowadzenie je do oferty naszego sklepu. Jednak, żeby wyszukiwarka Google łaskawszym okiem w wynikach poszukiwania przez potencjalnych Klientów
Jak opisać produkty w sklepie internetowym? Obszerną odpowiedź na to pytanie uzyskacie TUTAJ. 

Zdjęcie produktu jest wabiącym elementem i często decydującym o dokonaniu zakupów. Dlatego by zachęcić Klienta do zakupu warto pomyśleć nad jakością zdjęć produktów oraz tym co powinniśmy ukazać na zdjęciu. Ponieważ zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów, przeczytaj nasze porady jak zrobić zdjęcia produktów do sklepu internetowego.

Aż 11 pomysłów na promocję sklepu internetowego w jednym miejscu. Znajdź swój własny sposób i najlepszy kanał reklamowania e-biznesu w Internecie. Opracuj swoją strategię komunikacji: określ rodzaj komunikacji, dopasuj swoją grupę odbiorców i... dowiedz się więcej na temat tego jak reklamować sklep internetowy.


Jak reklamować sklep internetowy



Porzucony koszyk staje się zmorą wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Aby nie znaleźć się w 67% porzuceń koszyka (według badań) w sklepie zobacz, jak możesz poprawić swój sklep. Nowy, udoskonalony raport porzuconych koszyków na platformie RedCart pozwoli uzyskać cenne informacje dotyczące porzuconych produktów w sklepie. Raport pozwala uzyskać między innymi takie informacje jak krok w którym Klient zaprzestał zakupu, podział na Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych, a także dowiedzieć się więcej na temat porzuconych koszyków przeczytaj informacje poświęconą temu tematowi NA BLOGU.

Choć moduł raportu dopiero co został wdrożony to doczekał się już swojej pierwszej aktualizacji w dniu dzisiejszym! Wszystko po to, by uzyskać jeszcze więcej informacji na temat porzucenia koszyka w sklepie - z jakiej przeglądarki korzystał Klient, a także czy chciał dokonać zakupu z urządzenia mobilnego. Aby dowiedzieć się więcej zobacz sam jakie zmiany zostały wprowadzone.

W cyklicznych wywiadach MyCart, czyli porozmawiajmy o Twoim biznesie mieliśmy przyjemność gościć dwa sklepy o zupełnie różnych profilach działalności. Pierwszy z nich - ViaNatura zajmuje się sprzedażą ekologicznych produktów spożywczych. O swoich doświadczeniach z zakresu przygotowywania sklepu internetowego, a także możliwościach jakie stoją przed sklepem opowiada właściciel sklepu. Zapraszamy do lektury całości wywiadu ze sklepem ViaNatura.pl


Sklep internetowy ViaNatura na platformie RedCart

Kolejnym sklep zajmującym się sprzedażą ciekawych produktów jest sklep, który skierowany jest do starszych konsumentów obecnego handlu internetowego. Ponieważ nisza w tej branży jest podstawą dobrego biznesu, sklep Senior w sklepie jest idealnym wypełnieniem branży. O tym dlaczego akurat właściciel miał taki pomysł na branżę, a także dlaczego wybrał gotowe oprogramowanie RedCart dowiemy się z wywiadu MyCart.