Szybki start w e-biznesie!

Okazuje się, ze Ministerstwo Sprawiedliwości postanowiło pomóc osobom, które myślą nad założeniem własnej firmy. 12 sierpnia 2014 r. Prezydent RP złożył podpis pod nowelizacją przepisów, które dotyczą tzw. jednego okienka. Ma to zmienić regulacje, które na obecną chwilę skutecznie wydłużają czas zakładania biznesu (obecny proces trwa 25 dni). Od 1 grudnia 2014 r. rejestracje firm rozpoczną się już na nowych zasadach.

Jak podaje portal Mam Biznes: "Podpisane zmiany w prawie spowodują automatyczne nadawanie numerów NIP i REGON. Zgodnie z nowymi regulacjami czas wpisu do KRS będzie faktycznym momentem rozpoczęcia działalności gospodarczej. Zniknie więc obowiązek składania wniosków o nadawanie tych numerów. Odpowiednie urzędy „z automatu” wygenerują podmiotowi gospodarczemu numer na podstawie  Krajowego Rejestru Sądowego do Centralnego Rejestru Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników i rejestru GUS (...)  Nowelizacja przepisów i automatyczne nadawanie NIP-u i REGON-u zmniejszy czas oczekiwania nawet do 7 dni. Ułatwienia przygotowano także dla przedsiębiorców zatrudniających pracowników. Takie informacje jak: numer rachunku bankowego, dane kontaktowe czy przewidywana liczba zatrudnianych osób będą mogły być dostarczone do GUS i ZUS w ciągu 21 dni od momentu wpisu do KRS."

Więcej informacji można również uzyskać w tym artykule.

Metoda 5 kroków

Skrócenie czasu oczekiwania na rozpoczęcie własnej działalności pozwala na szybszą decyzję o założeniu sklepu internetowego.
7 dni na założenie firmy, a aż 14 dni na testowanie sklepu internetowego na platformie RedCart! To oznacza, że przed ostatecznym podjęciu decyzji o aktywacji sklepu możesz testować nasze oprogramowanie bez żadnych zobowiązań. Chcesz sprawdzić jakie funkcjonalności i narzędzia możesz wypróbować? Skontaktuj się z naszym działem obsługi (zakładka Centrum Wiedzy - Zgłoszenia), który uruchomi dla Ciebie np. testową integrację z hurtownią. Jeśli test przebiegnie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami kolejnym krokiem staje się aktywacja, ustalenie wyglądu sklepu (lub wybranie gotowego szablonu), a następnie integracja z hurtownią. Ostatnim krokiem jest promocja sklepu, a także wypełnienie zakładek SEO i rozpoczęcie własnego pozycjonowania. Przyciągnij także Klientów do sklepów bonami rabatowymi na swój asortyment. Przydatny stanie się również bon Google AdWords do wykorzystania na początkowe zaistnienie sklepu w Internecie. 

O tym jak zastosować się do metody 5 kroków możesz znaleźć w naszym wpisie na blogu.

Łatwy w obsłudze sklep internetowy



Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!