Konsumenci oczekują, że apteki internetowe zapewnią im standardy obsługi i jakość dostaw na poziomie, który oferują dobre sklepy internetowe. Błyskawiczna realizacja zamówień i sprawny kontakt — to dwa najważniejsze warunki, jakie klienci stawiają e-sprzedawcom. Czy apteki internetowe sprostają tym wyzwaniom? 
Serwis Opineo.pl sprawdził, jak oceniamy internetową działalność aptek.

Na podstawie opinii potransakcyjnych z ostatnich dwunastu miesięcy Opineo.pl sporządziło ranking aptek internetowych. Wystawiając opinię, konsumenci oceniali następujące parametry:
- szybkość realizacji zamówienia,
- poziom obsługi klienta,
- jakość zapakowania przesyłki,
- oraz deklarowali, czy poleciliby e-aptekę swoim znajomym.

Twórcy oprogramowania sklepów internetowych podkreślają, że dla klienta liczy się przede wszystkim możliwość dokładnego obejrzenia produktu przed zakupem. — Przydatną funkcjonalnością apteki internetowej jest więc zaprezentowanie wielkości opakowania, a także umieszczenie tak istotnej informacji jak data ważności produktu — mówi Paulina Szymańska z RedCart.pl.


Ranking aptek internetowych według Opineo.pl

Pełna wersja rankingu do pobrania bezpłatnie - Ranking Aptek Internetowych 2014

Życzymy miłej lektury!