Zaczynamy podsumowanie roku z uwzględenieniem najistotniejszych wydarzeń na naszej platformie!

Od samego początku wprowadzaliśmy konkretne zmiany, które ulepszają sprzedaż sklepów internetowych. Dodaliśmy remarketing dynamiczny AdWords dla wszystkich Klientów RedCart. Jest to narzędzie wykorzystywane przez Google Adwords. Jego zadaniem jest wyświetlanie dostosowanych reklam dla użytkownika pod kątem jego uprzedniej aktywności na stronie i kroków jakie wykonał.

Całkowite przejście na szaty 3.0. to danie możliwości stworzenia Klientom nowoczesnego sklepu internetowego w oparciu o najnowsze trendy w branży e-commerce. Stąd dodaliśmy całkiem nowy, darmowy szablon graficzny o nazwie CLEAN.

Oprócz zmian graficznych wprowadziliśmy nowe rozwiązanie dotyczące fakturowania. Od czasu wprowadzenia nowego systemu Klienci mogą tworzyć własne szablony faktur z ich dowolną edycją i wprowadzeniem dowolnych numerów. Nowa funkcjonalność daje możliwość tworzenia dowolnej ilości indywidualnych szablonów wydruków. W porównaniu do dotychczasowego, jednego szablonu, właściciel sklepu może wstawiać odpowiednie znaczniki, które pomagają spersonalizować fakturę pod konkretne wymagania. Stworzone  szablony można wykorzystywać za każdym razem podczas wystawiania dokumentów, ponieważ są zapisywane.

Ze względu na różne wymagania Klientów, dla tych, którzy nie chcą korzystać ze standardowej, dwustronnej integracji z serwisem aukcyjnym,  dodaliśmy możliwość włączenia jednokierunkowej integracji z Allegro. Opcja ta posiada jedynie możliwość wystawiania aukcji z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Jest to najprostszy z możliwych sposobów na sprzedaż wielokanałową. Jednak wybranie tego typu rozwiązania wiąże się z brakiem uzyskiwania informacji zwrotnych do panelu i autowznawiania aukcji.

Nową funkcjonalnością odpowiadamy również na pytania Klientów, dlaczego koszyk w ich sklepie został porzucony. W ten sposób, udoskonalony raport porzuconych koszyków pokazuje w którym momencie Klient w sklepie postanawia nie kontynuować zakupów. W ten sposób, raport o porzuconych koszykach staje się cennym źródłem wiedzy dla właścicieli e-biznesów.

Dla tych, którzy nie lubią czekać i chcą mieć gotowe produkty w swoim sklepie, mogą skorzystać z nowych hurtowni dropshipping zintegrowanych z naszym systemem. Są to hurtownie: Gimmik.pl, która oferuje modele RC i NaszeDzieci.pl z asortymentem dziecięcym.

Od teraz właściciele sklepów internetowych mogą zaproponować swoim Klientom wygodne rozwiązanie odbierania paczek. Integracja kuriera Stacja z Paczką z RedCart to łatwa wysyłka towaru do wybranych stacji Orlen. Daje to możliwość

Zintegrowaliśmy nowe hurtownie, które oferują dekoracje do domu w postaci plakatów, fototapet, są to hurtownie: Galeria Plakatu i E-Plakaty

DODATKOWO:

- uaktualniliśmy Pakiet Korzyści, gdzie współpracujemy z nowymi firmami, takimi jak SentiOne, Opineo, GoDealla czy Positionly. Wszystko po to, aby Klienci mogli udoskonalać swoje e-biznesy :)

- posiadamy nowego Partnera z zakresu prawa w e-commerce - serwis Prokonsumencki, który przygotował darmowy poradnik dotyczący nowego prawa konsumenckiego po 25 grudnia,

- braliśmy aktywny udział w rankingach sklepów internetowych od serwisu Opineo. Były to między innymi księgarnie internetowe, apteki, internetowe sklepy odzieżowe czy perfumerie i drogerie,

- pokazały się kolejne wywiady z serii MyCart,

- pokazaliśmy jak opisać produkty w sklepie internetowym, jak zrobić zdjęcia produktów w sklepie inernetowym.


Dziękujemy za wspólnie spędzony rok 2014 !