Reklama sklepu internetowego dropshipping nie różni się niczym od promocji standardowego sklepu online. Z tym wyjątkiem, że:

- nie posiadasz towaru we własnym magazynie,
- nie przejmujesz się dodatkowymi kosztami związanymi z obsługą logistyczną,
- nie musisz zatrudniać dodatkowych pracowników.

W związku z tym zostaje Ci więcej środków na promocję sklepu dropshipping

W jaki sposób możesz reklamować swój sklep? Najpierw dostosuj takie elementy w sklepie jak:


OPISY PRODUKTÓW

Dlaczego opisy produktów skoro integrując sklep z hurtownią otrzymuję gotowe opisy?

Otóż zduplikowane treści nie są łaskawie traktowane prze Google. Wszyscy Klienci, którzy są zintegrowani z wybraną hurtownią mają takie same opisy jak Ty. To powoduje, że trudniej będzie Ci się wypozycjonować, Twoja strona będzie niżej w wynikach wyszukiwania, a w efekcie mniej Klientów trafi do Twojego sklepu.

Dlatego poświęć chwilę chociaż na kosmetyczne zmiany w opisie - to naprawdę działa!



ZDJĘCIA PRODUKTÓW

Jak wykorzystać zdjęcia otrzymane od hurtowni?

Najlepiej zaopatrzone hurtownie po zintegrowaniu oferują wysokiej jakości zdjęcia. To pozwoli na  ich ponowne wykorzystanie (oczywiście po wcześniejszej zgodnie hurtowni na przetwarzanie zdjęć w celach marketingowych) do banerów reklamowych, po wpisów na portalach społecznościowych, w newsletterach czy wirtualnych katalogach z ofertą swojego sklepu.

Niezbędne elementy reklamy każdego sklepu, a także informacje tym jak reklamować sklep internetowy znajdziesz TUTAJ. 

Reklama sklepu dropshipping


Co dodatkowo przyda się do reklamy sklepu internetowego dropshipping?


REKLAMA W SIECI GOOGLE

Jak zaczyna się droga do wyszukania produktu w sklepie internetowym?

Wszystko zaczyna się z poziomu wyszukiwarki - dlatego jest to najlepsze miejsce, gdzie można rozpocząć promocję swojego sklepu.
Dzięki reklamie w sieci Google:

- przyciągasz i docierasz bezpośrednio do swoich potencjalnych Klientów,
- przedstawiasz swoją ofertę już w momencie samego wyszukiwania,
- płacisz tylko za wyniki (nie ma kliknięć - nic nie płacisz),
- reklamujesz się lokalnie, lub globalnie - wybór zależy od Ciebie.

Dlatego każdy sklep na platformie RedCart otrzymuje kupon o wartości 250 zł netto z Pakietu Korzyści na pierwszą reklamę w sieci Google AdWords.



CONTENT MARKETING

Każdy sklep na platformie RedCart ma wbudowany moduł bloga. Dzięki temu możesz dodawać wszelkie ciekawe treści sam - bez dodatkowej ingerencji i pomocy informatyków. Pisanie regularnych informacji, które z pozycji czytelnika będą dla niego przydatne i od razu rozpoznawalne, pomogą w zdobywaniu pozycji w branży. Aby treść szybko nie zniechęcała czytelników, należy ją różnicować i urozmaicać grafikami, filmami video lub infografikami. Przykład: sklep z odzieżą damską przedstawia na blogu trendy w modzie na nadchodzącą wiosnę 2015. Tworzone są zestawienia ubrań składające się z produktów w danym sklepie. Dużą popularnością cieszą się blogi o charakterze poradnikowym. O tym jak założyć bloga przeczytasz TUTAJ.

Uwaga: content marketing to nie tylko treść! Wykorzystuj również ciekawe grafiki, filmy video (np. dzięki integracji z hurtownią Eroplace czy YourNewStyle, która posiada filmy prosto od producenta towaru), 



MULTICHANNEL

Reklamuj się wielokanałowo w różnorodnych miejscach, gdzie jednocześnie odbywa się sprzedaż. Może to być między innymi:

- serwisy aukcyjne takie jak Allegro, eBay, Świstak
- Amazon Marketplace (więcej na temat integracji RedCart z Amazonem znajdziesz TUTAJ),
- Google Merchant,
- Facebook (sklep na Facebooku),
- porównywarki cenowe takie jak Ceneo, Skąpiec, Nokaut, Okazje.info.

Co najważniejsze -  większość tych narzędzi obsługujesz z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Wszystko w jednym miejscu, zawsze pod ręką.



INDYWIDUALNE NEWSLETTERY

Personalizacja treści to jeden z trendów e-commerce na 2015 rok. Oferty przygotowywane na podstawie wcześniejszych doświadczeń zakupowych użytkownika sprawiają, że wiadomości są chętniej czytane - a co więcej - zwiększają również sprzedaż.

Skoncentruj się na potrzebach Klientów, lub na podstawie wcześniej uzyskanych danych stwórz oferty specjalne. Przykładowo: dla kobiet, które w Twoim sklepie najczęściej kupują sukienki - przedstaw nowości z tej kategorii w swoim newsletterze. To zwiększy prawdopodobieństwo zainteresowania, otworzenia wiadomości, a nawet kupna wybranego produktu z newslettera.



OPINIE KLIENTÓW

Za pomocą takich serwisów jak Opineo Twoi Klienci będą mogli dzielić się wrażeniami z dokonanych zakupów w Twoim sklepie. Przewaga pozytywnych komentarzy zawsze przyciąga wzrok. Przykładowo: przystąpienie sklepu do programu "Słucham swoich Klientów" oraz dodanie odpowiedniego logotypu w sklepie oznacza dla Klientów jedno - ten sklep nie tylko dba o pozytywne relacje z Klientami, ale również czyta każdą opinię na swój temat. Dzięki temu pod wpływem komentarzy Klientów sklep może podnieść jakość obsługi czy przyspieszyć czas realizacji. Co więcej - sklep również sam może wysyłać wiadomość zachęcającą do wystawienia opinii z dotychczasowej transakcji.

Przykładowo, w naszych darmowych szablonach standardowo wprowadzona jest opcja wystawiania opinii przez Klientów sklepów na platformie RedCart. 
Zakładka „Opinie Klientów” znajduje się obok elementu „Opis produktu” (w przypadku sklepów odzieżowych zakładka znajduje się po elemencie "Rozmiar") na karcie produktu w sklepie. W konfiguracji komentarzy do produktów możemy wprowadzić identyfikator osoby, które będzie moderatorem w naszym sklepie.

Są 2 możliwości wystawiania komentarzy przez Klientów:

1. można skorzystać z wbudowanego modułu komentarzy,
2. dodawanie komentarzy za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook (po zalogowaniu się na swój profil).

Wyświetlanie komentarzy i recenzji Klientów w sklepie online buduje wiarygodność Sprzedawcy i często może mieć ostateczny czynnik podczas dokonywania zakupów.

Poniżej przykładowy produkt ze sklepu demo.redcart.pl


Sklep RedCart opinie Klientów




Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!