Strona główna Blog Marketing i promocja

Przygotuj sklep i zwiększ sprzedaż z okazji Walentynek!

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Święta okolicznościowe to zawsze gorący okres wśród sklepów internetowych. Walentynki to wyjątkowa szansa dla pokazania Twojego sklepu szerszej publiczności.

Walentynki to wyjątkowa okazja, aby znaleźć się wśród sklepów, w których warto - z pozycji Klienta - zrobić zakupy. Walentynki już w przyszłym tygodniu - czas aby dostosować sklep pod pewne wymogi. Jak skusić Klientów do zakupów w naszym sklepie i jednocześnie sprawić, by wrócili do nas w przyszłości?


SŁOWA KLUCZOWE

Pamiętaj, by Klienci mogli lepiej znaleźć Twój sklep pozycjonuj się na słowa kluczowe, które są wyszukiwane w tym czasie najczęściej wyszukiwane. Słowa kluczowe możesz umieścić w artykułach na blogu (wszystkie sklepy na platformie RedCart posiadają wbudowany moduł bloga), wpisach w mediach społecznościowych. Jakich słów kluczowych używać? Najpopularniejszymi frazami jest "prezent na walentynki", "prezent na walentynki dla niego" , "tanie prezenty". Pamiętaj o tym, aby nie publikować duplikowanej treści, a także aby treść nie posiadała zbyt wielu ilości słów kluczowych. Wystarczą maksymalnie 3 w tekście.

Walentynki słowa kluczowe Google

Walentynki słowa kluczowe Google

Przeczytaj więcej o SEO na Walentynki.


PROMOCJA

Zmasowana kampania marketingowa i SEO nie może się obejść bez kampanii propozycjnej w Google AdWords. Zdobądź Klienta już na na etapie jego poszukiwań z poziomu wyszukiwarki. Kampania AdWords to doskonały sposób na zwiększenie ruchu i sprzedaży w sklepie internetowym. Najskuteczniejszym sposobem jest reklamowanie wyłącznie oferty walentynkowej. Taka podstrona z wezwaniem do działania typu "Sprawdź teraz", "Kup teraz", "Nie czekaj" przekieruje bezpośrednio do wyselekcjonowanej oferty sprzedażowej sklepu. Reklamuj swój sklep dzięki kuponowi Google AdWords o wartości 250 zł do wykorzystania z Pakietu korzyści RedCart. Upewnij się, że Twoja reklama posiada odpowiednie słowa kluczowe i odpowie na bezpośrednie zapytanie Klienta. 

Zobacz jak wykorzystać również marketing SMS i zwiększyć sprzedaż w Walentynki.


DARMOWA WYSYŁKA

Skuś Klientów darmową wysyłką, która jest argumentem przy każdej możliwej okazji. Możesz zaproponować swoim Klientom darmową wysyłkę po przekoraczeniu pewnej kwoty wartości koszyka. To nie tylko potęguje chęć posiadania darmowej wysyłki, ale jednocześnie zapewnia Ci wyższą wartość zakupową w koszyku. Zaoferuj prezenty last minute z szybką wysyłką z gwarancją dostarczenia ich w 24 godziny - to uratuje wielu Klientów, którzy kupowanie prezentów odkładają na ostatnią chwilę. 


WYGLĄD SKLEPU

Nastrój Klientów do przedwalentynkowych zakupów i spraw, że będą chcieli zostać w Twoim sklepie na dłużej. Pomogą w tym banery nawiązujące do promocji lub specjalnej oferty w sklepie. W przypadku sklepów w modelu dropshipping - zdjęcia produktów w wysokiej jakości prosto od producenta mogą być użyte w banerze. Walentynki to święto wszystkich sklepów z branży bielizna i odzież.

Zobacz jak przygotowują się do 14 lutego nasze najlepsze sklepy z tej branży:

Ekskluzywna.pl



Elcanto.pl



Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!


Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja