Po nowym roku otrzymywaliśmy wiele pytań dotyczących tego jakie korzyści dla Klientów wynikają z posiadania sklepu na platformie typu SaaS. Dlatego przygotowaliśmy 5 argumentów dla których warto dzierżawić oprogramowanie sklepu Wśród nich znaleźć można wszystkie elementy, które charakteryzują oprogramowanie w modelu SaaS, czyli: szybkość otwarcia sklepu internetowego, elastyczność biznesu, gotowe narzędzia i integracje, a także wsparcie techniczne. Dzięki opłacie rocznej, Twój biznes może rozwijać się cały czas, dzięki oszczędności.


Luty to także doskonały miesiąc sprzedażowy dla sklepów internetowych. Z okazji Walentynek przedstawiliśmy 4 metody do przygotowania sklepu i zwiększenia sprzedaży z okazji Walentynek. Czyli uniwersalne zasady, które sprawdzą się w każdym przypadku okolicznościowych świąt.

Podsumowanie miesiąca RedCart

Rozpoczęliśmy również cykl gościnnych artykułów od specjalistów z branży e-commerce. Pierwszy artykuł dotyczył tematu promocji sklepu internetowego, a także na jakie obszary należy zwrócić uwagę.  Ewa Kasiak, specjalista z zakresu zarządzania projektami informatycznymi i marketingowymi przedstawiła 5 podstaw udanej promocji sklepu online z wykorzystaniem najpopularniejszych narzędzi i metod z zakresu reklamy w Internecie. W kolejnym artykule przedstawiona będzie analiza płatnej promocji sklepu, a także z wykorzystaniem kanałów społecznościowych.


Kolejny artykuł gościnny jest o tematyce zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym, a także o tym jak wykorzystać ruch e-sklepu. Konkretne podzielenie technik wykorzystania ruchu na stronie wraz z usystematyzowaniem ich pod kątem grup Klientów odwiedzających sklep przedstawia nam Krzysztof Płaneta, założyciel serwisu E-Biznes Krok Po Kroku.


Na koniec przedstawiamy porady, dzięki którym każdy właściciel sklepu będzie mógł samodzielnie rozpocząć działania promocyjne w Internecie. SEO PR, bo o nim mowa to doskonałe rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i działających już e-sklepów. Proste zasady i łatwo mierzalne wyniki - tak w skrócie można opisać te działania. Przeczytaj zatem czym jest SEO PR i jak możesz go wykorzystać w swoim sklepie internetowym