Responsive Web Design staje się obecnie wymogiem dla wszystkich właścicieli sklepów, którzy chcą rozwijać swój biznes i podnosić sprzedaż.
21 kwietnia wejdzie w życie nowy algorytm od Google, o którym pisaliśmy ostatnio - Strona niezgodna z mobile? Nowy algorytm Google już 21 kwietnia.


Jak Google będzie rozliczało strony z mobilności i dzięki jakim kwestiom będzie można zyskać status mobile friendly?

- kod strony nie powinien zawierać błędów,
- treści na stronie nie powinny wymuszać konieczności ich powiększania,
- elementy menu powinny być dostosowane tak, aby nie utrudniały poruszania się i nawigowania w wesji mobilnej,
- strona nie powinna posiadać technologii Flash,
- rozmiar strony nie powinien wymuszać od użytkownika poruszania się w poziomie.

Wersja responsywna będzie zatem lepiej oceniana i pozycjonowana w wynikach organicznych. To oznacza, że tego typu strony będą miały również przewagę pod kątem SEO.  Poza tym, w erze inbound marketingu to Klient poszukuje treści, które będą odpowiadały jego zapytaniom. Popularność urządzeń przenośnych pozwala na dokonanie zakupu w każdym momencie w ciągu dnia. Według danych z 2014 roku 44% Polaków korzysta ze smartfonów. W tym roku ten procent ma się zwiększyć do 60%.





ZOBACZ JAK MOŻE WYGLĄDAĆ TWÓJ SKLEP W RESPONSIVE WEB DESIGN


Sklep internetowy w RWDhttp://duckeggrepublic.com/


Sklep w RWD
http://smartfood.sklep.pl/


Sklep internetowy w RWDhttp://lovarti.pl/



Sklep internetowy w RWD
http://tapetujemy.pl/



Sklep internetowy w RWDhttp://martensy.pl/




Sklep internetowy w RWDhttp://plytki-lazienki.pl/








Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!