Niedawne zmiany w algorytmie Googla postanowiły faworyzować strony dostosowane do wersji mobilnej. Zobacz jaki potencjał skrywa za sobą m-commerce i jak wpływa on na sprzedaż w sklepie online.


Kwiecień rozpoczęliśmy od serii wywiadów MyCart. Tym razem swoją historię opowiadali między innymi:

- sklep DesignForHome, który dzięki designerskim produktom zyskał popularność wśród osób uwielbiających unikatowe wzornictwo,
- sklep DeltaShop, oferujący w swoim asortymencie produkty z grupy ASG,
- sklep Martensy, który dzięki budowaniu silnej marki i jednoczesnym słuchaniu Klientów stał się obowiązkowym miejscem zakupów dla osób ceniących sobie obuwie najwyższej jakości.

Martensy.pl 

Co nowego w Pakiecie Korzyści od RedCart?

W tym miesiącu mogliście znaleźć informację między innymi o tym jak przygotować sklep pod sprzedaż zagraniczną i przetłumaczyć treści swojego sklepu korzystając z ofert współpracujących z nami firm. Jeśli natomiast chcesz wykorzystać potencjał stałego kontaktu z Klientem - zapoznaj się z informacjami jak uzyskać nawet 300 darmowych wiadomości SMS od jednego z naszych Partnerów.


W czym doradzaliśmy?

Pozycjonowanie sklepu online to jeden z najważniejszych punktów w każdym biznesplanie. Dlatego poznaj 10 błędów w pozycjonowaniu sklepu internetowego, które mogą się pojawić przed i podczas wykonywania takich działań.
Jeśli już mowa o planowaniu - czy wiesz, że każdy sklep internetowy powinien posiadać solidny plan e-marketignowy? Jest to element biznesplanu, który może pomóc także w uzyskaniu dotacji. Zobacz zatem jak zbudować solidny plan marketingowy dla sklepu online. 


Zbuduj plan e-marketingowy dla sklepu internetowego



Co nowego w RedCart?

Pierwsza dostępna w sklepach internetowych pełna integracja z CENEO. Właściciele sklepów na platformie RedCart od teraz mają możliwość prezentacji swoich produktów w serwisie Ceneo poprzez rozszerzony plik XML. Co to oznacza dla sklepu? Szybszą i sprawniejszą integrację oraz lepszą – bo bogatszą w informacje prezentację produktów. Dodatkowo: możliwość korzystania z filtrów Ceneo,  poprawę konwersji: Klient nie musi przechodzić na stronę sklepu, aby sprawdzić interesujące go informacje.