1. NOWE MASKI GRAFICZNE v4.

Zakończyliśmy pomyślnie kolejny etap prac nad nową wersją szablonów graficznych v4. Nowe maski przygotowane zostały zgodnie z najnowszymi wytycznymi SEO, a pierwsze testy wydajności zyskały wyniki w pełni akceptowalne przez Google. W szablonach wersji v4. od nowa zaprojektowane zostało wyświetlanie sklepu internetowego oraz obsługa procesu zakupowego na urządzeniach mobilnych. Pod koniec sierpnia rozpoczyna się etap testów, a maski graficzne trafią do sprzedaży w październiku 2015.


2. MARKET REDCART

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Market RedCart - miejsce, w ktrórym znajdziesz wszystkie usługi dostępne w ofercie RedCart. Dla wygody Klientów RedCart w Markecie można logować się tymi samymi danymi, co w sklepie RedCart. Płatność za usługi można dokonywać online lub kartą kredytową.


Market dostępny jest pod adresem www.market.redcart.pl


3. PEŁNA INTEGRACJA Z PORÓWNYWARKĄ CEN CENEO.PL

Właściciele sklepów działających na oprogramowaniu RedCart otrzymali nowe narzędzia promocji i prezentacji produktów w porównywarce cen Ceneo. Dzięki pełnej integracji z Ceneo, RedCart jako pierwsza i jedyna obecnie platforma sklepowa może zaoferować współpracującym z nim e-sklepom:

- rozszerzony plik XML do Ceneo.pl i większy import danych

Rozwiązanie umożliwia prezentację znacznie większej ilości informacji dotyczących wystawionego produktu takich jak dodatkowe opisy, dostępna kolorystyka itp. Dzięki odpowiednim filtrom można selekcjonować produkty wg interesujących opcji już na poziomie Ceneo.pl, bez potrzeby przechodzenia na podstrony sklepów. Czyni to szczegółowo opisane oferty atrakcyjniejszymi dla końcowych klientów, którzy wg statystyk, poświęcają coraz mniej czasu pojedynczym ofertom.


- opcja KUP NA CENEO i automatyzacja realizacji zamówień

Koszyk Ceneo oznacza bezpośrednią sprzedaż na poziomie serwisu. Transakcje są objęte Programem Ochrony Kupujących (co zwiększa poczucie bezpieczeństwa klientów), a produkty trafiają do Strefy Polecanych Ofert, czyli trzech pierwszych pozycji na liście.

Dzięki przeprowadzonej integracji RedCart umożliwia swoim sklepom automatyzację zamówień z koszyka Ceneo poprzez API.


- CeneoLokalnie.pl – odpowiedź na efekt ROPO

Ceneolokalnie.pl to serwis, w którym prezentowane są oferty sklepów współpracujących z największą porównywarką cen w Polsce, a których asortyment można sprawdzić online i odebrać osobiście w punktach odbioru lub sklepach stacjonarnych, wskazanych na mapce. Ceneolokalnie.pl udostępnia wszelkie dane niezbędne do kontaktu ze sprzedawcą.


- moduł Widget Opinii i Zaufane Opinie

Moduł Widget Opinii to niewielka zakładka na stronie sklepu, w której udostępnione są klientom wszystkie informacje dotyczące jakości obsługi w sklepie: opinie klientów, czas realizacji zamówienia, procent klientów polecających sklep. Dodatkowo, sklepy na platformie RedCart mają możliwość korzystania z Modułu Zaufane Opinie Ceneo.pl. Ten unikatowy program prowadzony od 6 lat przez Ceneo.pl, jest największą w Polsce bazą rzetelnych i prawdziwych opinii o sklepach i produktach, pochodzących wyłącznie od klientów, którzy dokonali faktycznych zakupów. Oferty sklepów oznaczone znaczkiem ZO cieszą się o wiele wyższym zainteresowaniem ze strony końcowych klientów.

Więcej informacji na temat integracji z Ceneo znajdziesz tu: pierwsza na rynku pełna integracja z Ceneo


4. NOWE INTEGRACJE Z HURTOWNIAMI

Hurtownia Handlosfera.pl

Hurtownia Handlosfera.pl sp. z o.o. to jeden z największych producentów i dystrybutorów gadżetów w Polsce. Oferta firmy obejmuje zarówno produkty stworzone pod własnymi markami, jak również szeroki asortyment towarów pochodzących od innych producentów. Wśród nich można znaleźć gadżety, prezenty, akcesoria do wina, gry i zabawki. Jest także właścicielem marek Froster, Gadget Factory i diVinto.


Hurtownia Playroom

Playroom to lider w dystrybucji artykułów erotycznych, który dynamicznie powiększa ofertę o najlepszych producentów akcesoriów dla dorosłych. Firma jest bezpośrednim dystrybutorem marek takich, jak: We-Vibe, Intimate Organics (Kanada), LELO (Szwecja), Pasante Healthcare, Bathmate, Nexus oraz Titus Range (Wielka Brytania), Swede Global (Szwecja), Pjur (Niemcy), Rianne S. (Holandia), Vel’Vor (Holandia), Marc Dorcel (Francja), Erica Lust (SP).


Hurtownia Wave Distribution

Wave-Distribution.de to popularny broadliner europejski, obsługujący ponad 50.000 zamówień dziennie, który prosperuje na rynku od 1992 roku. W ofercie hurtowni Wave Distribution znajdują się produkty z następujących grup asortymentowych: sprzęt IT, oprogramowanie, gaming, TV, audio, telefony, narzędzia, AGD, dom i ogród. 


Hurtownia Seven Polska

Hurtownia Seven Polska jest bezpośrednim importerem i dystrybutorem produktów licencyjnych dla dzieci. Posiadamy w ofercie między innymi: akcesoria samochodowe, sportowe, do pokoju dziecięcego, dodatki do garderoby i wiele innych. Oferowane produkty są ozdobione motywami z najpopularniejszych bajek dzięki czemu odpowiadają na aktualne trendy w modzie i wpasowują się w gusta najmłodszych.


Hurtownia Verostilo

Hurtownia Verostilo w swojej ofercie posiada szeroki wybór galanterii skórzanej najwyższej jakości oraz galanterię znanych i cenionych na rynku marek. Sklepy internetowe mogą poszerzyć swój asortyment o najmodniejsze torebki, teczki, plecaki, rękawiczki oraz akcesoria związane z pielęgnacją galanterii skórzanej. Hurtownia dysponuje plikiem XML  z opisami oraz zdjęciami produktów w najwyższej jakości.


5. AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA SKLEPU

Kurier GLS - rozbudowa integracji API z firmą kurierską GLS

Import produktów - dodanie możliwości importu produktów z pliku CSV w wersjach językowych (pola: nazwa produktu, pełny opis produktu, skrócony opis produktu)

Domena sklepu - dodanie nowych możliwości ustawienia rekordów MX (SPF i DKIM)

Lista produktów - dodanie nowego polecenia na liście produktów do obsługi modułu Crosselling (Połącz produkty / Rozłącz produkty)

Google Shopping - dodanie zakładki USTAWIENIA PRODUCENTÓW w konfiguracji porównywarki cen Google Shopping

Google Shopping - zmiany w systemie do generowania pliku XML z ofertą dla Google Shopping

Wysyłka produktów ePrzesyłka - dodanie opcji umożliwiającej korzystanie z dodatkowych punktów odbioru (ORLEN)

Zamówienia - zmiany mechanizmu obsługującego statusy płatności przy zamówieniach

Zamówienia - poprawienie systemu wyliczania stanu magazynowego produktów po zakończeniu edycji zamówienia

eBay - dodanie obsługi sprzedaży eBay wersja hiszpańska, eBay wersja włoska

eBay - dodanie nowego pola do obsługi kodu EAN (obecnie pole obowiązkowe w eBay)

Allegro - dodanie nowej funkcjonalności umożliwiającej masowe mapowanie kategorii niższych poziomów (Przypisz również podkategorie)

Certyfikaty SSL - dodanie możliwości zamawiania certyfikatu SSL z poziomu Panelu Administracyjnego sklepu RedCart