Letnie miesiące upłynęły w RedCart przede wszystkim pod znakiem prac nad nowymi maskami graficznymi v4 - dostosowamymi do najnowszych kryteriów wydajności Google oraz urządzeń mobilnych. Dla wszytkich zainteresowanych klientów mamy doskonałą wiadomość: do końca września trwa przedsprzedaż masek w promocyjnych cenach - zapraszamy do zapisów! Zapraszamy do zapoznania się z informajcą na temat masek oraz cennikiem. 

Sprawdź, w jaki sposób nowa maska v4 przekłada się na wzrost sprzedaży w sklepie - w Centrum Wiedzy

Jakie zmiany w v4? 

Nowa maska graficzna v4 łączy w sobie m.in: 

- Zgodność z najnowszymi wytycznymi Google co skutkuje m.in szybkim ładowaniem strony i lepszym pozycjonowaniem;

- Dostosowanie do urządzeń mobilnych

- Bazujące na badaniach usability innowacje w dziedzinie użyteczności sklepu 

A to wszystko służy jednemu celowi: zwiększeniu sprzedaży i maksymalizacji konwersji w sklepie. 

Nowe maski zaprojektowane zostały zgodnie z najnowszymi wytycznymi oraz przy wykorzystaniu najnowoczesniejszych narzędzi,  a także na bazie 7-letniego doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu sklepów.

Oto ich najważmiejsza przewaga konkurencyjna:

1. Zgodność z najnowszymi wytycznymi Google: wysoka pozycja w Google PageSpeed Insights i szybkie ładowania się strony.  Lepsze pozycjonowanie w Google.  

Czas ładowania sie strony to jeden z pierwszych czynników, na jaki napotykają użytkownicy sklepu i jeden z najważniejszych; które mają wpływ na pozostanie w sklepie, lub jego szybkie porzucenie. Nowe maski graficzne v4 spłeniają najnowsze i najsurowsze wytyczne Google, dzięki czemu strona Twojego sklepu załaduje się szybciej niż 70% stron w sieci. 

Nowa maska zaprojektowana zgodnie z najnowszymi wytycznymi a także lżejsza pod kątem kodu HTML to dużo lepsze dostosowanie pod wględem pozycjonowania a więc większa widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania. Strona sklepu internetowego osiąga świetne wyniki wydajnościowe zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

2. Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych: dynamiczne RWD 

Możemy śmiało powiedzieć: to najnowocześniejsza maska graficzna pod kątem urządzeń mobilnych. Dynamiczne RWD dostosowuje wygląd strony oraz rozmieszczenie wszystkich elementów w sklepie do dowolnego wyświetlacza na urządzeniu mobilnym; tak aby zakup był wygodny dla klienta, co widać zwłasza w przejrzystej i czytelnej karcie produktowej. Maska zaprojektowana przy wykorzystaniu najnowocześniejszych zdobyczy Google Material Design tak, aby sklep wyglądał doskonale zarówno na ekranie komputera, jak i tabletu czy smartfona. Warto pamiętać o tym, zwłacza że przyszlość rynku e-commerce należy do urządzeń mobilnych jako coraz częściej wykorzystywanych w zakupach online. Co warte podkreślenia - nowa maska graficzna w każdym z pakietów cenowych zawiera już RWD w standardzie. 

3.  Najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie użyteczności: maksymalizacja sprzedaży

Więcej na temat nowych rozwiązań pod względem użyteczności w nowych maskach v4 - w Centrum Wiedzy

Każdy element sklepu internetowego powinien służyć jednemu celowi: jak najprostrzemu i najkrótszemu przeprowadzeniu klienta ścieżką zakupową, od momentu trafienia na witrynę sklepu do koszyka zakupowego. Uwaga klienta powinna skupiona być na najważniejszych czynnościach prowadzących do dokonania zakupu, a poruszanie się w sklepie powinno być intuicyjne i służyć jak najszybszeu znalezieniu pożądanych informacji. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz badaniach zachowań klientów w sklepach wprowadziliśmy aktulizacje:

- Uproszczenie procesu zakupowego oraz nowy koszyk

Proces zamawiania produktów jest intuicyjny, łatwy i przejrzysty - dzięki czemu robienie zakupów w sklepie stanie się przyjemnością. Co ważniejsze, został on zaprfojektowany na bazie długoletniego doświadczenia oraz przy szczególnym wykorzystaniu User Experience - czyli projektowania zorientowanego na użytkownika, co ma szczególne znaczenie m.in dla zmiejszania odsetka porzucanych koszyków. W koszyku dostępna jest m.in dowolna konfiguracja listy dostępnych płatności i sposobów dostarczenia przesyłki, która jest dobrze widoczna i przyjazna dla klienta. 

- Nowa karta produktowa oraz dodatkowe filtry

Bazując na wiedzy dotyczącej użytkowników sklepu zaprojektowana została także nowa karta produktowa, której zmianami są m.in większe zdjęcia produktowe oraz dodatkowe filtry do opcji produktowych, dzięki którym widać np. wszystkie dostępne kolory danego produktu z możliwością bezpośredniego dodania ich do koszyka. Nowa karta produktu będzie prezentować się doskonale na każdym urządzeniu mobilnym, co znacznie zwiększa wygodę kupowania dla Klienta. 

- Szybki podgląd produktu na liście produktowej 

Niezwykle przydatne narzędzie z punktu widzenia klienta - pozwala na dokładniejsze sprawdzenie produktu juz z pozycji listy produktowej. Cenne pod wględem użytkowników, którzy poświęcają niewiele czasu na przeglądnie oferty sklepu oraz szybko zniechęcają się pod wpływem "paraliżu wyboru". 

-  Intuicyjna nawigacja w sklepie oparta na elementach graficznych

Poruszanie się po sklepie jest dla klienta łatwe i przyjemne, ponieważ dzięki uwypukleniu graficznemu najważniekszych elementow klient w intuicyjny sposób porusza się w sklepie, bez potrzeby szukania ważnych informacji napisanych małym drukiem. 

4. Nowe narzędzia marketingowe

- Wystawianie produktów ze sklepu w Google Merchant Center 

Nowa maska wykorzystuje mikrodane używane przez Google, co umożliwa aktualizację danych produktowych oraz promocję przy wykorzystaniu Google Merchant Center. Dzięki temu klienci w wynikach wyszukiwania na daną frazę widzieć będą nie tylko link do sklepu, ale zdjęcie produktu z Twojego sklepu wraz z najważniejszymi danymi. 

- Otwierające się okno Pup up 

Zachęć swoich klientów do zapisania się do newslettera w zamian za zniżkę w sklepie lub skorzystania z promocji dzięki wykorzystaniu okna Pup up - to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. 

- Tworzenie landingpage i wykorzystanie np. do newslettera

A jak juz zbierzesz bazę substrybentów, masz możliwość konfigurowania podstron z dowolnie skomponowanych produktów; które możesz potem wykorzystać w celach promocyjnych w sklepie lub rozesłać w formie newslettera do swoich klientów i poinformować ich o nowościach w sklepie lub sezonowej obniżce cen. 

- Więcej funkcji społecznościowych

Nowa maska to więcej funkcji w zakresie promocji oferty poprzez media społecznościowe - m.in dodanie funkcji "udostępnij" pod każdym produktem  na Facebook przy każdym produkcie.