Chcielibyśmy w tym miejscu przybliżyć wszystkim obecnym oraz przyszłym Klientom RedCart.pl, a także sympatykom oprogramowania najważniejsze wydarzenia minionego roku. Dla platformy sklepów internetowych RedCart.pl był to niewątpliwie rok przełomowy, obfitujący w liczne, te mniejsze, jak i większe sukcesy.

 

Początek 2010 roku był kontynuacją przyjętej przez firmę polityki rozwoju. Dbałość o Klienta, stały rozwój oprogramowania oraz możliwość zindywidualizowania sklepu internetowego przyczyniły się do dynamicznego rozwoju spółki. W 2010 roku przekroczyliśmy liczbę 2500 instalacji sklepów internetowych! Liczba aktywnych sklepów obsługiwanych przez firmę zwiększyła się w tym czasie 3-krotnie i wynosi obecnie ponad 750. Przyrost liczby Klientów spowodował wzrost zatrudnienia, zespół pracowników RedCart liczy obecnie 18 osób, a do końca 2011 roku liczba ta podwoi się.

 

Rok 2010 to również pierwszy etap poważnych rozmów dotyczących dalszego rozwoju spółki, zapoczątkowanych konferencją w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Podczas spotkania platforma RedCart miała szansę na zaprezentowanie swojej dotychczasowej działalności potencjalnym inwestorom. Reakcje ze strony uczestników utwierdziły nas w przekonaniu, że kierunek naszych działań jest słuszny, a platforma sklepów internetowych w najbliższym czasie stanie się kluczowym graczem na rynku e-commerce w Polsce. Z perspektywy czasu widzimy, że nasze oczekiwania potwierdziły się. Spółka pozyskała bowiem znaczny kapitał, który inwestowany będzie w perspektywie najbliższych 5 lat.

 

Rok 2011 stoi pod znakiem wielkim zmian w oprogramowaniu oraz dalszej ekspansji na rynkach zagranicznych. Nowy dział rozwoju oprogramowaniu zajmujący się tylko i wyłączenie rozbudową sklepów internetowych, każdego dnia dodaje nowe funkcjonalności i narzędzia, mając przy tym na uwadze potrzeby i sugestie Klientów. Liczba nowości pojawiających się w ostatnich tygodniach jest zapowiedzią zmian, jakich należy oczekiwać w nowym roku. Poza rynkiem niemieckim i brytyjskim, gdzie usługa z powodzeniem zdobywa zaufanie Klientów, RedCart pojawi się w nowych krajach. Jesteśmy na etapie ustalania szczegółowych warunków z naszymi zagranicznymi Partnerami, realizując z powodzeniem system franczyzowy.

 

W ciągu zaledwie kilku lat obecności na rynku udało nam się wykreować markę RedCart.pl oraz rozwinąć produkt stawiając go w czołówce firm oferujących tego typu rozwiązanie. Umiejętność podejmowania decyzji oraz przewidywania ruchów na rynku e-commerce przesądziły o sukcesie projektu w 2010 roku. Dynamiczny rozwój spółki pozwala prognozować, że rok 2011 będzie jeszcze lepszy. Nadchodzący rok to przede wszystkim inwestycje w profesjonalną kadrę pracowników oraz dalszy rozwój oprogramowania.

 

Rynek handlu internetowego w Polsce rozkwita z roku na rok, chociaż poziom ten odbiega jeszcze od sytuacji, jaka ma miejsce na rynkach zachodnich. Niewątpliwie cieszy nas fakt, że w 2010 roku powstało wiele nowych sklepów, ale przede wszystkim to, że zdecydowana większość Sprzedawców prowadzi swój biznes internetowy z powodzeniem. Nie jest to dziełem przypadku, ponieważ jako firma oferująca oprogramowanie sklepu, uświadamiamy i informujemy naszych Klientów o potrzebie podejmowania działań, związanych choćby z promocją sklepu internetowego. W 2010 roku zapoczątkowaliśmy cykl szkoleń poświęconych zagadnieniom z zakresu prowadzenia sklepu internetowego. Podczas warsztatów można porozmawiać ze specjalistami RedCart i zasięgnąć fachowej wiedzy. Z uwagi na duże zainteresowanie warsztaty szkoleniowe będą kontynuowane również w nadchodzącym roku. Kolejna edycja już pod koniec stycznia 2011.

 

Wszystkim naszym Klientom życzymy samych sukcesów w 2011 roku,
Zespół RedCart.pl