To już naprawdę ostatni moment, aby przygotować sklep na przedświąteczną gorączkę zakupów. Powołując się na wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll, połowa Polakow szuka prezentów gwiazdkowych w sieci,  przeznaczając na ten cel od 200 do 500 zł. Sezon przedświąteczny to czas wzmożonego ruchu w sklepach, radzimy więc co zrobić, aby wykorzystać go jak najlepiej – i zyskać klientów także poza sezonem gwiazdkowym. Oto zestaw narzędzi w sklepie RedCart, które możesz wykorzystać w celu zwiększenia sprzedaży.


Stwórz zestawy świąteczne. M.in. dzięki funkcji cross-selling


Cross-selling


Funkcja łączenia produktów w sklepie internetowym RedCart może okazać się wyjątkowo przydatna właśnie w okresie przedświątecznym: dzięki możliwości wyselekcjonowania i włączenia do polecenia wybranych produktów, masz możliwość tworzenia zestawów komplementarnych produktów, idealnie nadających się na prezent gwiazdkowy!


Zwiększ wartość koszyka: promocja lub darmowa wysyłka powyżej określonej wartości zamówienia


Zachęć swoich klientów do tego, aby zwiększyli wartość koszyka zakupowego: jeśli dobiorą kolejny produkt do zestawu, zyskają promocję. Jeśli dokonają zamówienia na konkretną kwotę, otrzymają darmową wysyłkę. Oszczędzają nie tylko pieniądze, ale i czas: po co szukac innego sklepu, kiedy tu opłaca się zrobić zakupy bardziej!


W sklepie RedCart masz możliwość przygotowania dla swoich klientów specjalnych rabatów:


- W zależności od wysokości zamówienia

- W zależności od ilości zakupionych produktów


Pokaż swoim klientom, że to właśnie w Twoim sklepie opłaca się kupić jak najwięcej! Rabaty ustawić możesz w ilości procentowej także na produkty konkretnych producentów, w konkretnych kategoriach lub – na konkretny, wyselekcjonowany przez Ciebie asortyment.


Darmowa wysyłka powyżej zamówienia o określonej wartości


Jak pokazują badania e-commerce, koszt wysyłki na konkretne przełożenie na decyzje zakupowe klientów, w tym wybór tego, a nie innego sklepu. Świadczy o tym chociażby tzw. efekt Dnia Darmowej Dostawy, który świadczy o tym, ze dostawa za free jest w stanie zmobilizować klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. W sklepie RedCart masz możliwość ustawienia darmowej wysyłki do Twoich klientów przy zamówieniach na określoną kwotę, zachęć ich więc do tego, aby korzystając z bezpłatnej dostawy kupili więcej właśnie w Twoim sklepie.


Zadbaj o wizualną stronę swojego sklepu


Pamiętaj, że zaledwie kilka pierwszych sekund decyduje o pozostaniu lub opuszczeniu Twojego sklepu przez użytkowników: na pewno warto zadbać więc o odpowiednią „świąteczną wystawę” - czyli stronę główną, która przykuje oko. Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy dedykowane banery i dodatki graficzne, które wprowadzą świąteczny nastrój i zachęcą klientów do pozostania w sklepie. Dodatki dostępne są do zakupu w Markecie Redcart.


E-merchandising: wyeksponuj produkty popularne przed Świętami


Sezon przedświąteczny to czas na intensywne poszukiwanie rożnego typu prezentów, ale nie tylko: to także okres np. uzupełniania garderoby. Wzmożony ruch w sklepach internetowych powinien skłonić nas do wykonania pracy nad użytecznościową stroną swojego sklepu i odpowiednim wyeksponowaniem tych produktów, które są najbardziej poszukiwane w sezonie przedświątecznym (na podstawie np. analizy sprzedaży z lat poprzednich).


Wyniki wyszukiwania w Google


Warto przyjrzeć się opisom produktowym – uzupełnić je o frazy z tzw. długiego ogona i wyrażenia wpisywane przez klientów poszukujących prezentów w sieci w okresie przedświątecznym. Skupić się na produktach i cechach, które mogą być szczególnie popularne w Google przed Świętami.


Promocja w mediach społecznościowych


Facebook oferuje coraz więcej możliwości promocji i reklamy, która może być jeszcze bardziej efektywna w czasie sezonowego wzrostu sprzedaży. Wybierz atrakcyjne produkty w Twoim sklepie i wykorzystaj je do stworzenia promowanego posta w FB.

Rabat za zapisanie się na newsletter


Pozwoli nie tylko zwiększyć sprzedaż jeszcze przed Świętami, ale posłuży innemu, szczytniejszemu jeszcze celowi: poszerzeniu bazy subskrybentów, do których możesz docierać z ofertą i promocjami przez cały rok!