Strona główna Blog Historie sukcesów

Procpu.pl: sprzęt dla profesjonalnych graczy.

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów

Procpu.pl to sklep ze sprzętem dla profesjonalnych graczy. Jego historia zaczyna się już w 2009 roku, od sprzedaży na Allegro, poprzez autorskie oporgramowanie, wreszcie po sklep w RedCart od 2013 roku.

Procpu.pl to sklep ze sprzętem dla profesjonalnych graczy.  Jego historia zaczyna się już w 2009 roku, od sprzedaży na Allegro, poprzez autorskie oprogramowanie, wreszcie po sklep w RedCart od 2013 roku. Swoją pozycję buduje na szerokiej ofercie asortymentu dobrej jakości oraz doskonałym kontakcie z klientem, co jak widać opłaca się - świadczyć o tym może chociażby prawie 17 000 fanów na Facebooku. Od 2014 działa także steelseries.sklep.pl - autoryzowany sklep duńskiego producenta słuchawek i peryferii komputerowych SteelSeries. O prostych sposobach na sukces w sprzedaży w internecie porozmawialiśmy z właścicielami sklepu Procpu.pl.

Mówię procpu.pl, a myślę :

Sprzęt dla profesjonalnych graczy.

Skąd pomysł na otworzenie sklepu internetowego? Skąd pomysł na asortyment dla graczy oraz akcesoria komputerowe?

Podczas pobytu za granicą, dokładnie w Anglii postanowiliśmy spróbować sprzedaży w sieci, wtedy opierała się ona głównie na Allegro. Ale sklep internetowy też już funkcjonował i powoli się rozwijał.

W procpu.pl klient może znaleźć przede wszystkim:

Szeroki asortyment sprzętu dla graczy komputerowych, takiego jak myszki, klawiatury, słuchawki, podkładki oraz szeroką gamę innych akcesoriów typowo komputerowych.

Procpu.pl wyróżnia się na tle konkurencji, ponieważ:
Zawsze staramy się być blisko z naszymi klientami, robimy dla nich konkursy, odpowiadamy na sugestie, konwersujemy na naszym fanpage na Facebooku.

Otwarcie sklepu internetowego zajęło nam:
Około trzech miesięcy.

Wybraliśmy gotowe oprogramowanie, ponieważ :

Wcześniej bazowaliśmy na autorskim oprogramowaniu jednak po trzech latach okazało się ono zbyt kosztowne w rozwoju i postanowiliśmy poszukać czegoś fajnego z dużą automatyzacją.

Po sukcesie, jakim niewątpliwie jest procpu.pl zdecydowaliście się Państwo na otwarcie drugiego sklepu steelseries.sklep.pl (także na platformie RedCart), który jest autoryzowanym dystrybutorem sprzętu duńskiej marki SteelSeries. Skąd decyzja o takim właśnie profilu sklepu?

Z taką propozycją zwróciła się do nas sama marka SteelSeries, na co my oczywiście przystaliśmy. Jesteśmy bardzo bliskim partnerem tej marki i świetnie nam się razem pracuje.

Koszty otwarcia e-sklepu są:

Początkowo nie są wysokie, później zależą od tego, jak chcemy się rozwijać i w co inwestować pieniądze.

Mówi się, że marże w branży elektronicznej nie należą do najwyższych, a sklep procpu.pl został otworzony stosunkowo niedawno, bo w listopadzie 2013 roku i o jego popularności świadczy choćby ilość fanów na Facebook w liczbie 17 tysięcy. Od kiedy mogą mówić Państwo o realnych, odczuwalnych zyskach ze sprzedaży internetowej?

Nasz sklep powstał w styczniu 2009 roku jednak z Państwem działamy od listopada 2013, jakoś tak. Co do zysków warto skoncentrować się na rozwoju sklepu i marki niż czekać aż ktoś coś kupi na Allegro :) Sklep po jakimś czasie przyniesie zawsze większy dochód i satysfakcję.

Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się:

Kontakt z klientem poprzez fanpage na Facebook lub kanały youtube, pozycjonowanie w google i myślę że nadal newsletter.

Ten, kto chce prowadzić sklep internetowy musi:

Uzbroić się w cierpliwość, nauczyć rozmawiać z ludźmi, mieć dystans do pewnych aspektów pracy z ludźmi, podglądać konkurencję, stosować nowinki techniczne, odbierać telefony i odpisywać na maile :)

Za rozmowę serdecznie dziękujemy Pani Anecie Sieradzkiej oraz życzymy sukcesów w rozwoju obu sklepów!

Autor: RedCart Kategoria: Historie sukcesów
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Historie sukcesów