Pod koniec roku 2015 przyznany nam został Certyfikat Ceneo dla platform e-commerce. To odznaczenie potwierdzające posiadanie pełnego zakresu funkcjonalności i narzędzi wspierających integrację sklepu na platformie RedCart z serwisem Ceneo.pl

Wszystkie możliwości promocji w Ceneo dla RedCart

Certyfikat nadany przez serwis Ceneo potwierdza, że właściciel sklepu internetowego na certyfikowanej platformie może korzystać ze wszystkich funkcjonalności i narzędzi promocji oferowanych w największej w Polsce porównywarce cen, na zasadzie automatycznej integracji. Pełna integracja udostęonia więc korzystanie z narzędzi takich jak:

- Możliwość korzystania z rozszczerzonego pliku XML od Ceneo, co oznacza bogatszą i atrakcyjniejszą prezenatcję oferty produktowej

- Możliwość wyboru produktów do prezentacji w Ceneo

- Integracja z modułem Zaufane Opinie

- Integarcja z modułem Widget Opinii

- Automatyczna integracja z Koszykiem Ceneo, dzięki ktorej zamówienia z Ceneo pojawiaja się automatycznie w panelu sklepowym.

Korzystanie z wyżej wymienionych narzędzi otwiera dostęp do pełnego pakietu Programu Ochrony Kupujących, co oznacza więcej możliwości budowania zaufania do sklepu oraz więcej narzędzi promocji w samym serwisie.

Serwis Ceneo to niezwykle ważne narzędzie marketingowe dla sklepów internetowych: zdecydowanie najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce, przy czym, jak pokazuja dane rynkowe; ok 60% klientów korzysta z porównywarek cen.

Dodatkowo warto wspomnieć o niezwykle atrakcyjnym Pakiecie Korzyści w Redcart, czyli zestawie rabatów w wysokosci ok. 1500 zł, na promocję w Ceneo.pl, przygotowanym specjalnie dla klientów RedCart i korzystających po raz pierwszy z promocji w serwisie.


Konfiguracja Ceneo w sklepie internetowym