Krainalazienki.pl działa od połowy 2013 roku, zdobywając z roku na rok coraz większą rzeszę fanów. W sklepie znaleźć można bogaty asortyment praktycznych oraz designerskich akcesoriów łazienkowych. O początkach w prowadzeniu e-biznesu oraz potrzebie nieustannego rozwoju porozmawialiśmy z właścicielką sklepu krainalazienki.pl, Panią Anną Wojtasik.

Mówię krainalazienki.pl i myślę...

A raczej wspominam te wszystkie etapy zanim powstała krainalazienki.pl, ten cały czas, jaki minął. Nie było łatwo - zaczynaliśmy w czasach, kiedy mało kto wierzył, że można kupować przez Internet akcesoria łazienkowe. Jeszcze słyszę echo słów sąsiada „ ... Pani Aniu, kto kupi wieszaczek przez Internet, przecież to trzeba zobaczyć, dotknąć." A jednak udało się. Istniejemy, sprzedajemy, mamy nawet Klientów, którzy polecają nas swoim znajomym.

Sklep z asortymentem do wyposażenia łazienek był pomysłem na biznes, ponieważ...

To było trochę jak wyzwanie, sprawdzenie, czy potrafimy i tak już zostało do dzisiaj.

Co wyróżnia sklep krainalazienki.pl na tle konkurencji?

Mam nadzieję, że wyróżniamy się dbałością o Klienta, każde zamówienie traktujemy indywidualnie, chociaż mamy ich sporo. Chcielibyśmy zachować atmosferę małego sklepu, choć rośniemy w siłę, aby Klient dzwoniąc do nas z pytaniem mógł czuć się usatysfakcjonowany profesjonalnym podejściem, z jakim staramy się rozwiązać jego problem.

Obsługa klienta w sklepie internetowym to moim zdaniem:

Jest to duże wyzwanie, ponieważ my mamy jedynie wirtualny kontakt z Klientem, a kupujący zamawiane przedmioty widzi tylko na zdjęciu, dlatego obsługa musi być przygotowana pod każdym względem jak najbardziej profesjonalnie. Nie wyobrażam sobie tego inaczej.

Najlepsze narzędzie marketingowe w internecie moim zdaniem to:

Trudno jednoznacznie ocenić i wybrać, korzystam z kilku i każde z nich uważam za skuteczne: z żadnego nie chciałabym rezygnować.

Jakie są plusy, a jakie minusy sprzedaży w sieci akcesoriów łazienkowych?

Myślę, że nie ma ani plusów ani minusów, ot „robota jak każda", można powiedzieć :)
Jeśli ktoś jest malkontentem, to będzie szukał minusów, a jak ktoś optymistą to plusów. Ja po prostu sprzedaję, cieszę się każdym Kupującym, który zawita do mojego e-sklepu.

Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...

Hmm... myślę, że cały czas go „otwieram" : ciągle poznaję coś nowego, wprowadzam nowy towar, zmieniam grafikę.... nie, nie ten sklep stanowczo nie jest jeszcze skończony. Mam wrażenie, że zawsze jestem na etapie otwarcia, budowania.

Wybrałam gotowe oprogramowanie, ponieważ...

Było łatwiej, taniej i szybciej a przede wszystkim bezpieczniej.

Zdecydowała się Pani na indywidualną szatę graficzną w sklepie. Jakie znaczenie, Pani zdaniem ma wygląd sklepu z marketingowego I sprzedażowego punktu widzenia?

Chciałam się wyróżniać z tłumu innych sklepów i nie zawiodłam się.

Kiedy mogła Pani zacząć mówić o pierwszych, realnych zyskach ze sklepu?

Jeśli chodzi o zyski, jest z nimi trochę jak z kołem fortuny: bywają miesiące, kiedy jest trudniej, ale potem przychodzą realne dochody. Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak min.wahania na giełdzie, gospodarka, sezon na remonty, wakacje, itp.

Ten, kto chce prowadzić sklep internetowy musi...

Dużo wymagać przede wszystkim od siebie, być optymistą, trochę ryzykantem, a najważniejsze, to mieć przekonanie i serce do tego co robi.

Moje plany na przyszłość to...

Zrealizować to, co zamierzałam tworząc krainalazienki.pl.

W imieniu całego zespołu RedCart dziękujemy za udzielenie wywiadu oraz życzymy samych sukcesów w rozwoju krainalazienki.pl