Strona główna Blog Marketing i promocja

Automatyczne reguły rabatowe w sklepach RedCart

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Rabaty i promocje w sklepie internetowym: poznaj narzędzia automatycznego przyznawania rabatów w sklepie RedCart.

reguły rabatowe w sklepie

Zaawansowane narzędzia pozwalające przyznawać klientom rabaty i promocje, to jedne z najbardziej przydatnych funcji w sklepie internetowym. W sklepie internetowym RedCart znaleźć można nowoczesne reguły rabatowe, dzięki którym możliwe jest automatyczne naliczanie rabatów według zaawansowanych reguł oraz oferowanie klientom promocji: na wybrany asortyment, wybranych producentów, dla konkretnych grup klientów, oraz opcje takie jak oferowanie darmowego produktu w przypadku spełnienia określonych warunków. We wpisie tym poruszymy zagadnienie automatyzacji reguł rabatowych w sklepie RedCart.

Dzięki automatycznym regułom rabatowym w sklepie RedCart:

  • Zyskujesz dostęp do zaawansowanych narzędzi pozwalających ustawić rabat lub promocję według dowolnych kryteriów,
  • Reguły rabatowe w sklepie konfigurujesz raz, w panelu sklepu a system naliczy je w sposób automatyczny,
  • Promocję lub rabat możesz ograniczyć czasowo, wyłączyć lub skonfigurować w dowolnym momencie,
  • Do koszyka zakupowego Twoich klientów trafią produkty już ze zmienioną, zrabatowaną ceną – ale tylko w przypadku tych produktów, na które ustawiłeś promocję.

PAMIĘTAJ:

Rabaty i promocje należą do jednych z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w sklepie internetowym. Odpowiednio wyeksponowane i pokazane, są w stanie zachęcić klienta do dokonania zakupu i znacząco wpłynąć na konwersję. Sklep internetowy RedCart dysponuje zaawansowanymi regułami rabatowymi, pozwalającymi przydzielać promocje na podstawie określonych warunków w sposób automatyczny: wystarczy prosta i jednorazowa konfiguracja w panelu administracyjnymn sklepu.

reguły rabatowe w sklepie

Możliwości automatycznego przydzielania rabatów w sklepie RedCart:

Dzięki narzędziom dostępnym w sklepie RedCart, rabaty będą przydzielać się automatycznie, na podstawie określonych reguł i tylko w przypadku spełnienia konkretnych warunków. Jeśli chcemy więc, aby klienci, którzy dokonali zamówienia w sklepie na określoną wartość lub wybrali produkty z konkretnej grupy asortymentowej otrzymali nagrodę w postaci zniżki lub darmowego giftu, wystarczy raz dokonać prostej konfiguracji w panelu sklepu RedCart. Rabat wygeneruje się w sposób automatyczny, a do koszyka trafią produkty z obniżoną ceną. W sklepie RedCart znajdziemy narzędzia pozwalające na ustawienie przydzielania zniżek w wielu różnych konfiguracjach.

Posiadając sklep na platformie RedCart, dysponujesz zaawansowanymi narzędziami ustawiania rabatów i promocji na określone grupy produktowe. Możesz więc skonfigurować:

  • Wielkość udzielonego rabatu w wartości procentowej,
  • Regułę przyznania rabatu, w zależności od wartości zamówienia w sklepie lub ilości produktów w koszyku,
  • Ustawienie rabatu na określone grupy asortymentowe, produkty wybranych producentów lub konkretne, wyselekcjonowane produkty.

Rodzaje reguł rabatowych dostępnych w sklepie RedCart.

Sklep internetowy RedCart oferuje możliwość przydzielenia klimtom rabatu w wartości procentowej w zależności od określonych kryteriów. Możliwe jest więc ustawienie rabatu w dowolnej wartości procentowej na:  

  • Koszyk klienta w zależności od wartości zamówienia, llub ilości produktów w koszyku,
  • Wybrane produkty, produkty wybranych producentów lub kategorii,
  • Koszyk wybranych grup klientów.

PAMIĘTAJ:

Nowością jest nowy moduł rabatowy, dostępny opcjonalnie w maskach graficznych v4. Umożliwia korzystanie z nowych funckji rabatowych – w tym z opcji zaofeoferowania darmowego produktu w przypadku spełnienia określonych warunków, np. dokonania zakupu o konkretnej wartości, zakupu produktów z wybranej kategorii lub przez określoną grupę klientów.

Promocja na wybrane produkty ograniczona czasowo.

W panelu administracyjnym sklepu RedCart ustawić możemy także czasowo ograniczoną promocję na wybrane przez siebie, konkretne produkty. Dostępne są opcje:

  • Ustawienia czasowo ograniczonej promocji w przypadku wybranych produktów na dowolną kwotę
  • Ustawienia czasowo ograniczonej promocji w przypadku wybranych produktów, na dowolną wartość procentową,
  • Lub ustawienia konkretnej ceny promocyjnej na wybrane produkty.

Prosta konfiguracja w panelu sklepu.

Systemy rabatowe znajdują się w panelu administracyjnym sklepu RedCart w zakładce marketing – rabaty, gdzie określić należy warunki i reguły, zgodnie z którymi system będzie naliczał zniżki. Natomiast czasowe ustawienie promocji dostępne jest w panelu sklepu z poziomu listy produktów.

PAMIĘTAJ:

Sklep internetowy RedCart przydzieli klientom rabat w sposób automatyczny, w zależności od określonych kryteriów: wartości koszyka, ilości produktów – udzieli rabatu na produkty określonych rodzajów i producentów. Wystarczy raz dokonać prostej konfiguracji, aby system udzielał zniżek według dowolnie skonfigurowanych zasad.

Wiecej możliwości promocji w sklepach RedCart

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja