O tym jak ważny jest certyfikat SSL w odniesieniu do sklepów internetowych informowaliśmy już wielokrotnie. Ostatnie zmiany w przeglądarkach internetowych spowodowały, że powinien on być pozycją obowiązkową w każdym e-sklepie. Nie jest to już tylko dodatek, a konieczność, która gwarantuje większą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.


Fakt #1 - wyższa pozycja w Google

Jak doskonale wiesz, Google co jakiś czas wprowadza zmiany w algorytmach wywołując tym samym niemałe zamieszanie, w szczególności w kręgach osób odpowiedzialnych za promocję sklepów internetowych. Ostatnio za pośrednictwem swojego bloga firma Google poinformowała, że wyszukiwarka będzie faworyzować serwisy WWW, w tym także sklepy internetowe wykorzystujące szyfrowanie HTTPS.

Zmiana wpisuje się w politykę firmy, która zamierza kłaść duży nacisk na bezpieczeństwo stron internetowych. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że posiadania certyfikatu SSL będzie ułatwiało uzyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.


Fakt #2 - większa sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

Brak certyfikatu SSL w sklepie internetowym może być dużą przeszkodą w zrealizowaniu przez Klienta zamówienia. Konsekwencją komunikatów prezentowanych przez najnowsze wersje przeglądarek internetowych może być przerwanie procesu zakupowego.

Przeprowadzone przez nas badania potwierdzają wzrost liczby porzuconych koszyków w sklepach internetowych, w których brak jest zabezpieczenia w postaci certyfikatu SSL - podkreśla Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży RedCart.pl.

Komunikaty wyświetlane przez przeglądarki internetowe skutecznie odstraszają kupujących i zniechęcają ich do dalszych zakupów - dodaje.

Poniżej prezentujemy przykład z najnowszej wersji Firefox oraz Chrome - najbardziej popularnych przeglądarek internetowych wśród kupujących.


FIREFOX


CHROME


Fakt #3 - większe zaufanie wśród kupujących

Coraz większa grupa miłośników zakupów internetowych bardziej świadomie porusza się po stronach internetowych. Podczas przeglądania sklepów internetowych zaczynają często szukać zabezpieczeń znanych im choćby z banków internetowych. Zielona kłódka  przy adresie Twojego sklepu internetowego z pewnością zwiększa zaufanie wśród klientów sklepów internetowych i wpływa na ich komfort dokonywania zakupów. Dzięki temu łatwiej jest im podjąć decyzję o dokonaniu zakupu w sklepie internetowych. Brak zabezpieczenia może spowodować, ze potencjalny klient nie kupi u Ciebie, a w sklepie Twojej konkurencji. Często zdarza się, że pomimo sporej liczby odwiedzin w sklepie internetowym, bardzo mała ilość kończy się zakupem. Przyczyny należy szukać m.in. w braku certyfikatu SSL. To kolejny argument potwierdzający, że certyfikat SSL ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Fakt #4 - poprawa bezpieczeństwa danych

Głównym zadaniem certyfikatu SSL jest poprawa bezpieczeństwa danych. Warto w tym miejscu przypomnieć, że sklepy internetowe RedCart są odpowiednio zabezpieczeone od strony serwerowej. Poprzez szyfrowanie połączenia, wprowadzanie danycyh osobowych jest bezpieczne.



Jak zamówić certyfikat SSL?

To proste! Możesz to zrobić szybko i wygodnie.


1. Wejdź na stronę Market RedCart lub kliknij w poniższy przycisk ZAMAWIAM CERTYFIKAT SSL.
Przejdziesz na stronę, gdzie znajdziesz Certyfikat SSL odpowiedni dla Twojego sklepu.

2. Wybierz ważność certyfikatu i kliknij KUP TERAZ.

3. Zapłać wygodnie online poprzez szybkie płatności elektroniczne.

Zamawiam certyfikat SSL


Zaloguj się do Marketu RedCart używając tych samych danych, jakie wykorzystujesz na co dzień logując się do Panelu administracyjnego Twojego sklepu RedCart.