Masz już pomysł na biznes - własny sklep internetowy - ale nie wiesz, co będziesz sprzedawać? To fundamenty Twojego biznesu, na których będziesz budować własną firmę. Zanim jednak rozpoczniesz realizację swojego projektu, musisz pozyskać towar, który będziesz oferować swoim klientom. Masz wiele możliwości – tańszych i wygodniejszych oraz wymagających od Ciebie większego nakładu finansowego i zaangażowania.



Poszukiwania dostawców na własną rękę

Aktualnie najlepszym źródłem informacji o producentach i dostawcach jest Internet. To od niego Sprzedawcy najczęściej rozpoczynają wszelkie poszukiwania. Strony internetowe, fora, serwisy społecznościowe i grupy dyskusyjne – tam można znaleźć wiele ciekawych ofert i propozycji. Należy jednak pamiętać, że podejmujemy pewne ryzyko – nie znając naszego potencjalnego partnera handlowego, musimy mu zaufać „w ciemno”. Nie każdy ma na tyle odwagi, aby podjąć współpracę z firmą, o której dowiedział się jedynie z polecenia lub z informacji w sieci.


Poszukiwania dostawców mogą znacznie opóźnić otwarcie własnego e-sklepu. Trzeba pamiętać, że to od nich zależy jakość produktów, ich ilość i różnorodność. Nie bez znaczenia są także ceny, które proponują, w Twoim sklepie będą one wyższe, chcesz przecież zarabiać. Pojawia się wiele wątpliwości, które nierzadko opóźniają cały proces wdrożenia sprzedaży, a nawet decydują o rezygnacji z własnego biznesu. Możesz się domyślać, że w branży internetowej czas uruchomienia biznesu odgrywa szczególnie ważną rolę.



Niskie koszty i szybkie wejście na rynek

Znalezienie godnego zaufania oraz posiadającego asortyment odpowiadający naszym oczekiwaniom dystrybutora nie jest łatwe. W przypadku braku doświadczenia w e-biznesie może się to okazać jednym z większych przeszkód na drodze do szybkiego wejścia na rynek. Jednym z dobrych pomysłów jest prowadzenie sklepu internetowego w oparciu o system dropshipping. Pozwala to skrócić czas uruchomienia sklepu oraz zminimalizować koszty, jakie są z tym związane. Brak magazynu i tym samym towaru, brak konieczności wynajmowania lokalu oraz zatrudniania pracowników, brak obowiązku pakowania towaru i jego wysyłki – wszystko to jest po stronie dystrybutora.


Towar w Twoim sklepie internetowym nie może być przypadkowy. To on jest warunkiem Twojego sukcesu i zysku. Korzystając z takich rozwiązań jak RedCart znajdziesz sprawdzonych dystrybutorów, oferujących bogaty asortyment,  dostosowany do potrzeb i oczekiwań współczesnego klienta.



Gotowe rozwiązania

Z RedCart sprzedaje się inaczej, łatwiej, taniej i wygodniej. Można całkowicie zrezygnować z niekiedy bardzo stresujących, ryzykownych i długotrwałych poszukiwań dostawców towaru, który otrzymujesz od ręki. Otrzymujesz gotowy pomysł lub gotowy sposób na realizację własnego. Sprzedawcy mogą skorzystać z ponad 2 mln gotowych produktów pochodzących z ponad 300 hurtowni zarówno z Polski, jak również zagranicy. To bogata baza towarów – kosmetyki, odzież, sprzęt elektroniczny i RTV/AGD, artykuły dla dzieci, sprzęt sportowy, wyposażenie wnętrz i wiele innych. Twój sklep internetowy jest integrowany z wybranymi dostawcami i hurtowniami, a stany magazynów są bieżąco aktualizowane.



CZY WIESZ, ŻE:

RedCart.pl to największy dostawca usługi dropshippingowej w Polsce. Firma współpracuje z ponad 300 hurtowniami i dostawcami w Polsce i zagranicą, oferującymi w sumie przeszło 2 mln gotowych produktów, które w prosty sposób można włączyć do sprzedaży w sklepie internetowym. Niewątpliwą zaletą rozwiązania jest również fakt, że RedCart dba o aktualność stanów magazynowych oraz cen sprawdzając kilka razy na dobę czy informacje te nie zmieniły się u dostawcy.



Chcę wypróbować sklep dropshipping za darmo