Bardzo częstym problemem w przypadku sprzedaży internetowej jest odpowiednia prezentacja asortymentu. Dotyczy to w szczególności produktów wymagających precyzyjnego określenia parametrów, np. kolor lub wzór produktu. Dobre oprogramowanie sklepu internetowego powinno oferować Sprzedawcy narzędzia ułatwiające pracę oraz pozwalające zaoszczędzić czas. Tak jest właśnie w przypadku sklepów internetowych RedCart. Dostępne rozwiązania pozwalają na wprowadzanie cech (wariantów) w obrębie wybranego produktu. Dzięki temu w sklepie pojawia się produkt jako jedna pozycja z dodatkowymi opcjami. Sprzedawca nie musi wprowadzać każdej pozycji osobno. Zaletą takiego rozwiązania jest również to, że podczas składania zamówienia Klient od razu definiuje parametry produktu, jaki chce zakupić. To z kolei oznacza dla Sprzedawcy dużą oszczędność czasu, nie wymaga bowiem kontaktowania się z Kupującym w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Wszystkie szczegółowe informacje wyświetlane są w Panelu Administracyjnym sklepu.

 

Dodatkowo opcje do produktów dają możliwość modyfikacji ceny końcowej asortymentu (procentowo lub kwotowo), np. wybór produktu w rozmiarze XXL spowoduje wzrost ceny o 10%. Takie rozwiązanie daje nieograniczone możliwości organizacji sprzedaży produktów, w obrębie których definiowane są warianty.

 

Podczas ostatniej aktualizacji oprogramowanie sklepu internetowego RedCart poszerzone zostało o kolejną przydatną funkcjonalność, a mianowicie możliwość dodawania zdjęć do cech (wariantów) produktu. Dzięki temu Sprzedawca może w sposób bardzo precyzyjny zaprezentować Klientowi produkt we wszystkich dostępnych odmianach. Z drugiej zaś strony taka prezentacja znacznie ułatwia podjęcie decyzji zakupowej. Sama zmiana zdjęcia odbywa się bez konieczności przeładowania strony produktowej.

 

Nowe rozwiązanie idealnie sprawdzi się w przypadku asortymentu, w którym sprzedaż produktów poprzedzona jest wyborem cech (wariantów). Zapraszamy do zapoznania się z pełną funkcjonalnością oprogramowania sklepu RedCart.