Dbając o należyty poziom jakości obsługi Klienta stale wprowadzamy rozwiązania ułatwiające komunikację z naszą firmą. W ten sposób podwyższamy standardy w sektorze firm e-commerce. Uzupełnieniem doskonale sprawdzającego się systemu zgłoszeń elektronicznych jest Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta RedCart.pl dostępne pod numerem telefonu 22 22 82 114. Od dnia dzisiejszego dostępna jest nowa centrala telefoniczna, dzięki której mogą Państwo precyzyjnie wybrać temat rozmowy i w ten sposób uzyskać szczegółowe informacje.

 

Jeśli zamierzają Państwo otworzyć sklep internetowy lub zmienić dotychczasowe oprogramowanie sklepu, prosimy o wybór cyfry 1. W celu uzyskania informacji dotyczących obsługi i konfiguracji sklepu internetowego prosimy o wybór 2, zamawianie nowych usług - 3, rozliczenia i faktury - 4, sygnał faxu - 5.

 

Nowe Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta ułatwi Państwu kontakt z firmą RedCart oraz pozwoli na szybki dostęp do niezbędnych informacji. W przypadku, gdy wszyscy nasi prowadzą rozmowy, prosimy o pozostawienie numeru telefonu. Odpowiemy na każdy kontak! Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest dla Państwa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Poza tymi godzinami można pozostawić swój numer telefonu lub skorzystać z systemu zgłoszeń elektronicznych.

 

Czekamy na Państwa kontakt!