Informujemy, że do grona naszych Partnerów dołącza poznańska firma NPROFIT!


Agencja marketingu internetowego NPROFIT od ponad 10 lat wspomaga proces pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. Obecnie składa się z kilkudziesięcioosobowego i międzynarodowego zespołu specjalistów, co pozwala na kompleksowe podejście do każdego z obsługiwanych przedsiębiorstw. Prowadzone działania, między innymi w zakresie pozycjonowania czy prowadzenia kampanii reklamowych Google i Facebook Ads, doprowadziły do sukcesu już ponad 500 firm w Polsce i za granicą.


Na wstępie wyjaśnimy sobie dlaczego warto inwestować w Google i Facebook Ads? Jeśli jeszcze się wahasz postaramy się przybliżyć Ci plusy tych narzędzi.

a) Natychmiastowe efekty - Zajęcie pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google oraz dobranie odpowiedniej reklamy na Facebooku umożliwia uzyskanie przychodu dzięki reklamom już w pierwszych dniach ich działania!

b) Statystyka - Dzięki takim działaniom mierzalnie przeanalizujesz wyniki kampanii. To jeden z kluczowych argumentów, żeby skorzystać z tego źródła zamiast tradycyjnych metod marketingowych. Dzięki możliwościom integracji panelu Google Ads oraz Facebook Ads     z Twoim sklepem, możesz co do złotówki wyliczyć przychód uzyskany dzięki reklamom oraz zwrot z inwestycji

c) Kierowanie - “Adsy” umożliwiają targetowanie na konkretne grupy osób (m.in. przez wiek, płeć, zainteresowania, rodzaje urządzeń, z których użytkownik korzysta itp.), oraz docierają przede wszystkim do użytkowników, którzy już są na etapie decyzji o zakupie           (np. “wygooglowali” produkt). Dzięki temu trafisz do dokładnie tych potencjalnych klientów, którzy mają największą szansę na sfinalizowanie zakupu właśnie w Twoim sklepie

d) Kontrola nad budżetem - Możesz wstrzymać budżet w każdej chwili lub testowo wpłacić określoną kwotę i sprawdzić, czy okaże się ona zadowalająca na start. Z czasem możesz stopniowo zwiększać budżet

e) Kontrola nad czasem wyświetlania reklam - Samodzielnie decydujesz o tym, jak długo ma trwać dana kampania i w jakim momencie ją wyłączyć. Jeżeli zaobserwujesz, że sprzedaż i konwersja są najwyższe o określonej porze w ciągu dnia - możesz ustawić kampanię właśnie w tym przedziale czasowym


Dzięki Google i Facebook Ads aktywnie dotrzesz do potencjalnych klientów i nieważne jest to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w e-commerce albo czy Twój e-sklep generuje już określone dochody. Rezultaty kampanii są widoczne praktycznie natychmiast, co              w porównaniu z usługą pozycjonowania, której efekt jest budowany długofalowo, stanowi niewątpliwą przewagę. Już 95% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google - jeżeli klienci szukają Cię w internecie, to zdecydowanie Twój brand musi być tam widoczny!    Co ciekawe - znaczna część tych osób nie wie, że kierowany przekaz reklamowy w wynikach wyszukiwania jest formą promocyjną.



RODZAJE FORMATÓW REKLAM GOOGLE ADS:

1. Reklama tekstowa - To te najbardziej klasyczne, które pojawiają się na górze w wynikach wyszukiwania lub na samym dole pod wynikami organicznymi. Istnieje zależność, że im większa powierzchnia w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa, że klient odwiedzi dany adres. 

2. Reklama produktowa - Ma elementy, których nie ma reklama tekstowa, a są istotne dla użytkownika . Widoczny jest tytuł, cena, nazwa sklepu, a także (czasami) opinie. Dzięki temu użytkownik może zapoznać się z reklamowanym produktem zanim jeszcze kliknie w link reklamy, co jest szczególnie istotne w przypadku działalności e-commerce. Dzięki zastosowaniu reklamy produktowej częściej dochodzi do transakcji. 

3. Reklama graficzna - Dzięki możliwości wyświetlania się na każdej witrynie uczestniczącej w programie Google Adsense, reklamy graficzne docierają do 81% użytkowników internetu, co oznacza nawet ponad 20,5 miliona użytkowników na terenie Polski dziennie!

Procesy związane z ustawianiem “Adsów” warto powierzyć wyspecjalizowanej agencji, która zbada, jakie działania będą najbardziej optymalne dla Twojego biznesu. Agencja taka jak NPROFIT, pomoże Ci w stworzeniu i skutecznym prowadzeniu kampanii, gromadzeniu danych, oraz dostarczy Ci wnikliwych raportów.

Przed podjęciem współpracy z Agencją należy przemyśleć dotychczasowe kwestie, które mają znaczenie:

- jakie dokładnie działania marketingowe były podejmowane wcześniej?

- jakiej skali były te działania?

- jakie działania podejmowane są teraz?

- ile dotychczas płacone było na ich poczet?

- jaki budżet masz do dyspozycji?

- od kiedy prowadzisz swój e-commerce?

- od kiedy prowadzisz działania biznesowe na aktualnej domenie sklepu internetowego?

- jeśli prowadzono wcześniej pozycjonowanie, jakie dokładnie działania były podejmowane?

- jeśli prowadzono wcześniej kampanię Google Ads/Facebook Ads, jakie dokładnie reklamy były organizowane?

- jaki jest preferowany target sklepu internetowego?

* przy podjęciu współpracy z NPROFIT mile widziany będzie dostęp do Google Analytics (może być tylko „wgląd”, bez edycji).

NPROFIT może bezpłatnie wykonać audyt dotychczasowych kampanii i proponuje miesiąc próbny, który pokaże jak dużo można zaoszczędzić na budżecie reklamowym, przeznaczając go jednocześnie na więcej ruchu internautów w Twoim sklepie.

W propozycji RedCart x NPROFIT dostępne są oferty:

1. FACEBOOK ADS
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Na początku współpracy tworzone jest konto reklamowe lub przeprowadzamy audyt istniejącego konta, na podstawie czego NPROFIT opracowuje strukturę kampanii. W czasie trwania kampanii Facebook Ads efekty są monitorowane na bieżąco. 

Opłata za reklamę Facebook Ads obejmuje między innymi czynności takie jak:
- Opieka dedykowanego specjalisty
- Cykliczne raportowanie przebiegu kampanii
- Reklama na nowe polubienia
- Promocja postów
- Remarketing FB
- Kampania na pozyskanie kontaktów
- Promocja strony WWW – reklama banerowa, karuzelowa
- Promocja strony WWW na Instagramie
- Promocja strony WWW – reklama dynamiczna
- Promocja aplikacji na FB
- Optymalizacja kampanii

 W ofercie FACEBOOK ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

START

MEDIUM

PREMIUM 

ENTERPRISE

300 – 1.499 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu (minimum 200 zł)

1.500 – 2.999 zł netto + prowizja dla agencji w wysokości 22% od kwoty budżetu

3.000 – 5.999 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu

6.000 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu

2. GOOGLE ADS
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Opłata za reklamę Google Ads obejmuje między innymi czynności takie, jak:
- Przeprowadzenie audytu istniejącej kampanii
- Założenie nowego konta Google Ads
- Konfiguracja metody płatności na koncie i kampanii
- Utworzenie konta Analytics oraz instalacja kodu śledzącego na stronie (jeśli Klient nie posiada konta Analytics)
- Promocja w sieci wyszukiwania
- Promocja w ramach remarketingu
- Promocja w sieci reklamowej
- Promocja w Youtube
- Przygotowanie listy słów kluczowych z podziałem na grupy
- Tworzenie wszystkich dostępnych dla danej kampanii rozszerzeń
- Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych i zastosowanie jej w kampanii
- Codzienna optymalizacja kampanii
- Raport miesięczny kampanii Google Ads

W ofercie GOOGLE ADS dostępne są cztery pakiety cenowe:

START

MEDIUM

PREMIUM

ENTERPRISE

500 – 2.499 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 25% od kwoty budżetu 

2.500 – 4.999 zł netto + prowizja dla agencji  w wysokości 22% od kwoty budżetu

5.000 – 9.999 zł netto

+ prowizja dla agencji w wysokości 20% od kwoty budżetu

10.000 zł netto
+ prowizja dla agencji w wysokości 18% od kwoty budżetu

 

3. MODEL POZYCJONOWANIA LONG TAIL
Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pozycjonowanie pozwala w pełni wykorzystać potencjał witryn o większej strukturze oraz stron e-commerce. Przez budowanie widoczności dla wszystkich słów kluczowych odnoszących się do przedmiotu działalności, doprowadzamy do wzrostu ruchu klientów z wyszukiwarki.

Trzy przykładowe pakiety cenowe; w każdym pozycjonowanie bez limitu słów kluczowych, między innymi w postaci:
- analizy popularności wątków wśród klientów
- wytycznych do pisania tekstów
- treści stworzonych pod klientów oraz pod wyszukiwarkę Google
- analizy tekstów konkurencji
- wykorzystania wewnętrznej infrastruktura wspomagająca pozycjonowanie
- linkowania drugiego i trzeciego stopnia
- artykułów eksperckich na portalach tematycznych
- własnych portali
- zaplecz dedykowanych klientowi
- artykułów sponsorowanych na portalach tematycznych.

1.200 zł netto

3.000 zł netto

6.000 zł netto

- 500 zł - budżet na treści (20 tys. znaków miesięcznie),

- 500 zł - budżet na link building (w tym wykorzystanie infrastruktury SEO, marketing rekomendacji, publikacje sponsorowane),

- 200 zł - praca specjalisty (rozliczana 100 zł netto/h).

- 1000 zł - na treści (40 tys. znaków miesięcznie),

- 1000 zł - na link building      (w tym wykorzystanie infrastruktury SEO, marketing rekomendacji, publikacje sponsorowane również z uwzględnieniem dedykowanych witryn wsparcia. Budżet na link building rozdysponowany jest przez specjalistę w oparciu o ustaloną przez niego strategię oraz reakcję klienta na działania),

- 1000 zł - praca specjalisty   (w tym działania analityczne, rozwojowe, analiza konkurencji itp.).

- 2000 zł - na treści (80 tys. znaków treści miesięcznie),

- 1500 zł – dedykowany budżet na publikacje sponsorowane,

- 1500 zł - praca specjalistów (zgodnie z powyższym),

- 1000 zł - budżet na dedykowane witryny sprzedażowe (ich celem jest nie tylko pomoc w pozycjonowaniu, ale również budowanie realnej sprzedaży w SEO).

Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem większej ilości szczegółów lub chciałbyś wdrożyć u siebie któryś z pakietów czekamy na Twój kontakt!

Dział sprzedaży RedCart:
tel. 222 822 114 (pn - pt godz. 9:00 - 17:00)
e-mail: sprzedaz@redcart.pl

Pozycjonowanie sklepu RedCart: https://nprofit.net/pl/pozycjonowanie-redcart/