Integracja z mTransfer

Integracja z mTransfer

mTransfer jest system płatności online mBanku. Wygodne i bezpieczne zakupy dla Twoich Klientów.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

W internecie łatwo porównujesz wiele ofert na raz i wybierasz najlepszą dla siebie. Kupujesz w serwisach internetowych, gdzie cena jest niższa niż w punktach naziemnych. Co najważniejsze, zakupy realizujesz bez wychodzenia z domu i bez użycia gotówki - a wszystko to dzięki usłudze mTRANSFER.

Zalety płatności przez mTRANSFER:

  • mTRANSFER to szybka i bezpieczna forma regulowania należności za zakupy lub usługi w internecie
  • należność za zakupy przez mTRANSFER ściągana jest od razu z konta lub karty kredytowej w mBanku
  • usługa jest bezpłatna i nie wymaga aktywacji
  • dane dotyczące płatności przez mTRANSFER zawsze się zgadzają - są uzupełniane automatycznie
  • bezpieczeństwo transakcji potwierdzają certyfikaty bezpieczeństwa i Twoja osobista autoryzacja przelewu kodem jednorazowym
  • mTRANSFER jest bezpieczny - podczas zakupów nie podajesz swoich danych, nie przesyłasz numeru karty, a dane przelewu wypełniane są automatycznie; operację autoryzujesz kodem jednorazowym
  • mTRANSFER jest wygodny - formularz przelewu wypełniany jest automatycznie, a pieniądze trafiają na konto sprzedawcy po zatwierdzeniu przez Ciebie transakcji
  • mTRANSFER nic nie kosztuje i nie trzeba go aktywować
  • jeśli sklep internetowy jest partnerem programu rabatowego - możesz liczyć na atrakcyjne promocje i rabaty

mTransfer umożliwia 4 typy płatności:

  • płatność z konta indywidualnego lub firmowego w mBanku
  • płatność z limitu dowolnej karty kredytowej mBanku
  • płatność z kredytu gotówkowego w mTransferze
  • płatność z limitu kredytu odnawialnego w Twoim rachunku

Co sprawia, że mTransfer jest wygodniejszym od innych sposobem płatności dla klienta?

  • mTransfer jest szybki - niczego nie wypełniasz ani nie podajesz swoich danych lub danych karty - dane dotyczące płatności uzupełniane są automatycznie
  • bezpieczeństwo operacji zapewnione jest przez certyfikat bezpieczeństwa serwisu transakcyjnego mBanku i dodatkową autoryzację hasłem jednorazowym lub kodem SMS
  • należność za zakupy przez mTransfer ściągana jest od razu z konta w mBanku - wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym
  • usługa jest bezpłatna i nie wymaga aktywacji
Konfiguracja obejmuje
  • Nie udostępniaj tej płatności dla kupujących bez rejestracji
  • Procent od zamówienia + stała prowizja dla płatności
Wymagane dane do aktywacji usługi
  • Login
  • Hasło
Kontakt
  • www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/mtransfer
Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder