Ścieżka zakupowa w systemie sklepów internetowych RedCart poszerzona została o dodatkowy krok, a mianowicie - "Potwierdzenie zamówienia".

Dzięki temu Klient jeszcze przed finalnym procesem zamówienia ma możliwość dokładnego prześledzenia szczegółów zawieranej transakcji kupna i naniesienia odpowiednich zmian.

Nowe rozwiązanie sprawia, że Klient końcowy posiada dokładną wiedzę jaki produkt kupuje, jaka jest wartość zamówienia oraz jaka forma płatności i sposób wysyłki zostały wybrane.

W oprogramowaniu sklepu przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia istnieje możliwość zmiany:

wybranej formy płatności wybranej formy płatności
wybranego rodzaju wysyłki wybranego rodzaju wysyłki
adresu dostawy adresu dostawy
danych do faktury VAT danych do faktury VAT

Klient posiada także możliwość wprowadzenia swoich uwag do zamówienia, które mogą okazać się niezwykle cenną informacji podczas realizacji zamówienia.

Potiwerdzenie zamówienia
ŚCIEŻKA ZAKUPU – POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Platforma sklepów internetowych wprowadziła dodatkowy etap w ścieżce potwierdzenia zamówienia z uwagi na potrzeby Klientów. W ten sposób sklepy internetowe wyposażone zostały w narzędzie, które eliminuje wystąpienie jakichkolwiek pomyłek lub "niedomówień" podczas składanego zamówienia.

Wprowadzenie w oprogramowaniu sklepów internetowych RedCart dodatkowego kroku w procesie zakupowym znacznie obniży odsetek przerywanych zamówień i zminimalizuje liczbę porzuceń koszyka zakupowego.