Możesz liczyć na naszą pomoc

RedCart oferuje bezpłatne wsparcie i pomoc na najwyższym poziomie.

  • Sztab specjalistów zadba o Twój sukces

    Klienci RedCart wspierani są przez zespół profesjonalnych konsultantów, webmasterów, grafików, webdeveloperów, programistów, specjalistów od promocji i marketingu. Począwszy od pomocy w wyborze optymalnego planu, poprzez uruchomienie sklepu, aż po jego promocję - przez cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji.

  • sklep internetowy, promocja sklepu
  • sklepy internetowe, pomoc 24h
  • Sklep monitorowany 24h/dobę

    Twój sklep internetowy monitorowany jest przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Zespół wsparcia technicznego dba o bezpieczeństwo oprogramowania sklepu i w razie potrzeby szybko podejmuje działania.

  • Wybierz wygodny sposób kontaktu

    Dla Twojej wygody uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacji z pracownikami RedCart. Możesz kontaktować się z nami telefonicznie poprzez infolinię, e-mailowo lub wygodny system zgłoszeń elektronicznych dostępny w Panelu administracyjnym Twojego sklepu.

  • sklep internetowy, system komunikacja z klientami
  • doświadczenia w handlu internetowym, własny sklep internetowy
  • Odwiedź Centrum Wiedzy (wkrótce)

    W Centrum Wiedzy znajdziesz gotowe odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzenia sklepu internetowego RedCart, rozwiązania problemów oraz instrukcje opisujące ustawienia i poprawną konfigurację e-sklepu.