Platforma sklepów internetowych RedCart.pl po raz kolejny udowadnia, że wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, dopasowując swoją ofertę do potrzeb Klientów. Nowe podejście daje nieograniczone możliwości rozwoju sklepu internetowego, a także dostęp do najnowszych technologii przy zachowaniu przystępnych cen. W dniu dzisiejszym wprowadzone zostały zupełnie nowe plany taryfowe PREMIUM, PROFIT oraz ENTERPRISE, idealnie trafiające w potrzeby rynku. Każdy z trzech dostępnych pakietów opracowany został z myślą o innej grupie Klientów. Tym samym RedCart po raz kolejny wyznacza standardy, które kreują rynek e-commerce w Polsce.

Jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem modeli rozliczeniowych ograniczających swobodę i rozwój Klienta. Nie popieramy limitów produktowych, limitów transferu, pojemności serwera, ilości wyświetleń stron czy odwiedzin klientów – wszystkie te ograniczenia mają ujemne przełożenie na rozwój sklepu internetowego. Opłaty dodatkowe naliczane w wyniku przekroczenia limitów generują olbrzymie sumy, zdecydowanie zwiększające koszty prowadzenia sklepu internetowego. RedCart.pl od dawna nie stosuje żadnych ograniczeń i limitów. Pakiety dostępne w ofercie cechują przejrzyste warunki współpracy i brak jakichkolwiek opłat dodatkowych. Dzięki temu koszty prowadzenia sklepu internetowego zostały znacznie zmniejszone, czyniąc tym samym ofertę przystępną dla szerokiej grupy odbiorców.

Oprogramowanie sklepu internetowego



Plan PREMIUM to idealne rozwiązanie dla osób ceniących funkcjonalność sklepu internetowego. Mnogość opcji i narzędzi sprawia, że pakiet daje duże możliwości prowadzenia handlu internetowego, pozostając przy tym nadal bardzo atrakcyjnym cenowo.

Pakiet PROFIT skierowany jest do osób, dla których priorytetem jest efektywność sklepu internetowego. Poza bogatą funkcjonalnością dostępną w pakiecie PREMIUM, plan PROFIT wyróżnia wsparcie ze strony specjalistów RedCart w zakresie optymalnej reklamy sklepu internetowego. Plan zakłada pomoc przy rozpoczęciu sprzedaży internetowej, jak i również bezpłatne szkolenia i konsultacje z zakresu obsługi systemu i promocji sklepu. Pakiet PROFIT daje możliwość osobistego spotkania ze specjalistami w siedzibie RedCart, ale także możliwość uczestniczenia w telekonferencjach. Pakiet PROFIT to doskonałe rozwiązanie dla osób, które oczekują fachowego wsparcia merytorycznego oraz chcą znacząco zwiększyć szanse powodzenia biznesu internetowego. Ponadto pakiet PROFIT wyróżnia jedna stała opłata za dostęp do wszystkich hurtowni, zintegrowanych z systemem sklepów internetowych. W ten sposób uzyskujemy możliwość skorzystania z bazy kilkudziesięciu tysięcy gotowych produktów, które możemy w prosty sposób włączyć do sprzedaży w sklepie internetowym.

Pakiet ENTERPRISE wprowadzony został z myślą o Sprzedawcach ceniących bezpieczeństwo, wydajność i niezawodność, a ponadto oczekujących rozwiązań wykraczających poza standardową funkcjonalność oferowaną w pakietach PREMIUM oraz PROFIT. ENTERPRISE jest pakietem dedykowanym, dającym możliwość swobodnego rozwoju sklepu internetowego, realizując indywidualne potrzeby Klienta. Głównym atutem planu ENTERPRISE jest instalacja sklepu na wirtualnym serwerze dedykowanym, zwiększająca wydajność sklepu oraz gwarantująca większą niezawodność prowadzonego e-biznesu. Dodatkowo poza pomocą z zakresu promocji sklepu, znaną z pakietu PROFIT, Klient objęty jest indywidualnym programem wsparcia technicznego. Pakiet ENTERPRISE pozwala realizować własne pomysły bez konieczności zatrudniania informatyków czy programistów. Ponadto w planie ENTERPRISE każdy ze sklepów otrzymuje bezpłatny certyfikat SSL, zwiększający bezpieczeństwo pracy oraz chroniący dodatkowo dane Klientów, dokonujących zakupy w sklepie. ENTERPRISE to także bezpłatny dostęp do wszystkich hurtowni, zintegrowanych z systemem sklepów internetowych.

Nowe plany taryfowe RedCart.pl idealnie wpisują się w zapotrzebowanie rynku, kierując dedykowaną ofertę do odpowiedniej grupy odbiorców. Każdy z trzech dostępnych pakietów cechuje indywidualne podejście do Klienta z naciskiem na funkcjonalność, efektywność lub dedykowane rozwiązania. Nowa formuła pozwala w łatwy sposób określić oczekiwania i ustalić priorytety. Czytelna i przejrzysta oferta, pozbawiona ukrytych kosztów, daje możliwość precyzyjnego określenia budżetu przeznaczonego na prowadzenie sklepu internetowego, co jest niezwykle ważnym elementem, w szczególności w początkowej fazie jego działalności.

Szczegółowe informacje dostępne są w naszym cenniku.